STAR WARS™ Empire at War: Gold Pack – oficjalna aktualizacja

Petroglyph Games wypuszcza oficjalną aktualizację do STAR WARS™ Empire at War: Gold Pack po 18 latach od premiery!

Petroglyph Games, we współpracy z Disney i Lucasfilm Games, z przyjemnością ogłosiło wydanie najnowszej aktualizacji do gry STAR WARS™ Empire at War oraz dodatku Forces of Corruption, która zadebiutowała w 2006 roku. Aktualizacja, dostępna wyłącznie dla 64-bitowej wersji gry, zawiera szereg poprawek i usprawnień rozgrywki, na które społeczność czekała przez ostatni rok.

Najważniejsze zmiany dotyczą optymalizacji wydajności – szczególnie na dużych mapach galaktycznych, gdzie płynność gry wzrosła nawet o 50%. Ponadto, naprawiono wiele błędów związanych z bohaterami, jednostkami oraz problemami w trybie online.

Aktualizacja obejmuje również szereg poprawek, w tym: naprawienie błędu, w którym Han Solo i Boba Fett mogli nieprawidłowo używać swoich umiejętności w przestrzeni międzygwiezdnej, oraz korektę problemów z jednostkami garnizonowymi. Usunięto także usterki związane z pojawianiem się jednostek w niedostępnych miejscach oraz problematycznymi zdolnościami niektórych postaci.

Dzięki zaangażowaniu graczy z całego świata, twórcom udało się wprowadzić istotne ulepszenia, które poprawią doświadczenie zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie wieloosobowym.

Pełna lista zmian znajdziecie tutaj oraz kilka linijek poniżej. Czas ponownie zanurzyć się w epickie bitwy o dominację nad galaktyką!

 

Gameplay-affecting Bugs:

  • [EAW] Some heroes like Han Solo and Boba Fett can no longer (incorrectly) use their abilities while hyper-spacing inside of a nebula.
  • [FOC] Performance improvements of up to 50% frame rate improvement in large galactic maps.
  • [FOC] Prevented garrisoned units to allow force healing.
  • [FOC] Units that are garrisoned into a structure or moving garrison vehicle (such as the HTT, but this also applies to structures as well) will be left at the garrison point. Any abilities or hardpoints will remain at the original garrison location and be active (hardpoints shoot, abilities such as healing radiuses still heal) until undeployed. This has been fixed.
  • [FOC] Fixed an issue where Combat Bonus Ability doesn’t apply to the host unit.
  • [FOC] When a player stealth-invades a planet, the station would “inherit” on the galactic map. The space station above the planet would not correctly designate the attacker and defender.
  • [FOC] Fixed some missing audio lines / SFX related to hero special abilities.
  • [FOC] Repaired cooldown timers not appearing on Rogue Squadron and TIE Defender abilities.
  • [FOC] Fixed unit reinforcement into landing zones in unpassable areas causing it to get permanently stuck.
  • [FOC] Fixed bug where Star Vipers were allowed to deploy Buzz Droids in a nebula.
  • [FOC] Fixed issue where some special-ability particles were not visible to enemy.
  • [FOC] Selecting units coming out of Hyperspace.
  • [FOC] When ships are hyperspacing in and hit by an Ion Shot or Tractor Beam, it will lock up their locomotor.
  • [FOC] Combat power of Transports was not being used in Galactic Conquest Auto-resolve calculations.
  • [FOC] Fixed hard-coded decal texture size limit.
  • [EAW/FOC] Fix for crash when retreating from a land battle after capturing a vehicle with Chewbacca.
  • [EAW/FOC] Fixed bug where the player wouldn’t be prompted to enter a password when trying to join a passworded game in the online lobby.
  • [EAW/FOC] Existing Mining Facilities built before station upgrades did not benefit from those upgrades when they should have.
  • [EAW/FOC] Fixed ability to throw two Thermal Detonators instead of one by double-clicking the button quickly.
  • [EAW/FOC] Fixed units getting stuck if using attack move during hyperspace with target in range.

Internal Housekeeping Fixes:

  • [FOC] Fixed ability to make unit unsellable in some modes of the game.
  • [FOC] Allow the UI objects to be interacted with via LUA.
  • [FOC] Hardpoints fixed by applying the game constant max distance multiplier for garrisoned units.
  • [FOC] Category and Property Masks have been updated from 32-bit to 64-bit.
  • [FOC] Updated tooltip functionality in the Command Bar by adding <Text> option.
  • [FOC] Fix for sometimes having multiple objects with the same ID when loading a map.

Dodaj komentarz