Jednostki Ordosów

Scout

Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: Daleki
Pancerz: Brak
Techlevel: n/a
Koszt: 30
Wymagania: Baraki

Zwiadowcy to nieuzbrojeni i szybko poruszający się żołnierze piechoty. Ich głównym zadaniem jest odkrywanie nowych terenów mapy i obserowanie ich. Dysponują dalekim zasiegiem wzroku dzieki temu odkrywają wiekszy obszar mapy. Aby zwiększyć ich szanse przetrwania, potrafią sie kamuflować.

Chemical Trooper

Prędkość: Średnia
Broń: Miotacz chemiczny
Zasięg: Mały
Pancerz: Lekki
Techlevel: 1
Koszt: 50
Wymagania: Baraki

Piechota z miotaczami chemicznym ma krótki zasięg ale efektywny na piechotę wroga. Miotacz wystrzeliwuje obłok gazu który poważnie rani piechotę.

AA Trooper

Prędkość: Średnia
Broń: Wyrzutnia rakiet
Zasięg: Duży
Pancerz: Lekki
Techlevel: 2
Koszt: 100
Wymagania: Baraki

Piechota uzbrojona w małą wyrzutnie rakiet, które potrafią sie same bezproblemowo naprowadzić na cel naziemny lub latający na duża odległość.

Mortar Infantry

Prędkość: Średnia
Broń: Moździerz
Zasięg: Duży
Pancerz: Lekki
Techlevel: 4
Koszt: 100
Wymagania: Baraki

Piechota podobna Kindjal, jego główną bronią jest moździerz.

Saboteur

Prędkość: Średnia
Broń: Materiały wybuchowe
Zasięg: n/a
Pancerz: Lekki
Techlevel: 5
Koszt: 150
Wymagania: Baraki

Prawdziwie skuteczne działania przeciwko pojazdom, budynkom i piechocie. Po dotarciu do celu odpala potężny ładunek wybuchowy i ulega samozniszczeniu.

Dust Scout

Prędkość: Szybki
Broń: Lekkie działko
Zasięg: Średni
Pancerz: Lekki
Techlevel: 2
Koszt: 350
Wymagania: Fabryka

Szybki, posiada lekkie uzbrojenie, jednostka rozpoznawcza, potrafi sie zakopać pod powierzchnię ziemi [ Dust Bowl ] do chwili przypuszczenia ataku lub wykopania.

Laser Tank

Prędkość: Szybki
Broń: Ruchome działko laserowe
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 3
Koszt: 700
Wymagania: Fabryka

Laser Tank porusza się na poduszce powietrznej dzięki temu jest szybkim i trudnym przeciwnikiem, a dzięki działku laserowemu umocowanemu na wieżyczce może strzelać podczas ruchu.

Armoured Personnel Carrier [ APC ]

Prędkość: Szybki
Broń: Rakiety kierowane
Zasięg: Średni
Pancerz: Lekki
Techlevel: 4
Koszt: 900
Wymagania: Fabryka

Transporter ten jest mnie opancerzony niż atrydzki transporter lecz jest uzbrojony w wyrzutnie rakiet kierowanych co pozwala na dalekie atakowanie pojazdów i jednostek wroga podczas ruchu.

Kobra

Prędkość: Wolny
Broń: Pociski kruszące
Zasięg: Daleki
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 5
Koszt:1200
Wymagania: Fabryka

Najcięższy pojazd Ordosów. Jest ciężko opancerzony i uzbrojony w wielkokalibrową haubicę, strzelającą pociskami kruszącymi. Po rozłożeniu działo jest podnoszone na platformę strzelniczą, co umożliwia swobodne obracanie się wieżyczki, a także zwiększa zasięg strzału.

Deviator

Prędkość: Szybki
Broń: Wyrzutnia rakiet
Zasięg: Krótki
Pancerz: Średni
Techlevel: 7
Koszt:950
Wymagania: Fabryka

Szybki pojazd uzbrojony w wyrzutnie rakiet krótkiego zasięgu która jest zamontowana na wieżyczce co umożliwia atakowanie celów podczas przemieszczania się. Pojazd strzela rakietami z głowicami obezwładniającymi przez co trafiona jednostka przechodzi na chwile na stronę Ordosów.

Harvester

Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 1400
Wymagania: Fabryka, Rafineria

Harvester stacjonuje w przetwórni, ale wyrusza na pustynie w celu zbierania przyprawy.

MCV

Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 2000
Wymagania: Fabryka

MCV jest ogromnym pojazdem który umożliwia budowanie baz na Diunie. Z rozstawionego MCV-a powstaje plac budowy.

Carryall

Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1100
Wymagania: Hangar

Carryall służy do przewożenia Harvester-a z pola do rafinerii i z rafinerii na pole. Carryall robi to automatycznie dzięki czemu nie trzeba wydawać mu rozkazów