Construction Yard
Energia: 0
Koszt: 0
Techlevel: 4
Koszt Upgrade-u: 600
Wymagania: MCV
Serce każdej bazy. Budynek ten odpowiada za wznoszenie wszystkich pozostałych obiektów w bazie. Jego istnienie decyduje o możliwościach rozbudowy i odkrywania nowych technologi. Po modernizacji uzyskasz dostęp do nowych budynków i obrony.
Windtraps
Energia: +100
Koszt: 225
Techlevel: 1
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Construction Yard
Windtraps zapewnia bazie energią i wodę, doprowadzając do wielkich podziemnych turbin wiatry, które wpadają w umieszczone na powierzchni dysze. Ruch turbin zasila wewnętrzne generatory i oddzielacze wilgoci.
Barracks
Energia: -20
Koszt: 225
Techlevel: 1
Koszt Upgrade-u: 800
Wymagania: Windtrap
W tym budynku odbywa sie werbowanie i szkolenie piechoty. Po modernizacji uzyskasz dostęp do nowych jednostek.
Refinery
Energia: -40 [ na każdy kolejny upgrade -20 ]
Koszt: 1500
Techlevel: 1
Koszt Upgrade-u: 1200 [ na każdy kolejny pomost ]
Wymagania: Windtrap
Przetwórnia stanowi podstawowe ogniwo produkcji przyprawy na Diunie. Po zebraniu przyprawy Harvester transportowany jest do rafinerii i tam przekształcana na pieniądze.
Wall
Energia: 0
Koszt: 20
Techlevel: 1
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Construction Yard
Mur stanowi bierny system ochrony który zatrzymuje wrogie jednostki i pojazdy
Factory
Energia: 40
Koszt: 1000
Techlevel: 2
Koszt Upgrade-u: 1200
Wymagania: Windtrap
Po wybudowaniu fabryki będziesz mógł budować pojazdy naziemne. Aby budować więcej pojazdów będziesz musiał wybudować dodatkowe budynki.
Outpost
Energia: 60
Koszt: 400
Techlevel: 1
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Windtrap
Po wybudowaniu Outpost-u uruchamia się ekran radaru, na którym widać pojazdy i budynki twoje i wroga.
Hangar
Energia: 50
Koszt: 1300
Techlevel: 5
Koszt Upgrade-u: 1200
Wymagania: Factory
Po wybudowaniu hangaru będziesz mógł produkować latające jednostki. Po upgradzie dostaniesz dostęp do nowych zaawansowanych jednostek
Landing Pad
Energia: 30
Koszt: 800
Techlevel: 5
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Hangar
Z tego budynku korzystają ornitoptery i helikoptery w celu uzupełnienia uzbrojenia.
Starport
Energia: 100
Koszt: 1500
Techlevel: 7
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Hangar
Umożliwia budowę jednostek naziemnych i latających w kampanii CHOAM Merchant’s Guild.
Palace
Energia: 150
Koszt: 1600
Techlevel: 8
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Starport
Pałac Harkonnenów. Po wybudowaniu go otrzymasz dostęp do superbroni [ Death Hand Missile ]. Jest to olbrzymia wielogłowicowa rakieta atomowa, której eksplozja powoduje poważne szkodzenia celu.
Flame Turret
Energia: 0
Koszt: 550
Techlevel: 2
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Barracks
Ten budynek broni bazy, ostrzeliwując wroga strumieniami ognia. Ogień przenika tarcze, więc jest skuteczny zarówno na piechotę jak i na pojazdy.
Gun Turret
Energia: 75
Koszt:1200
Techlevel: 4
Koszt Upgrade-u: 0
Wymagania: Barracks, Construction Yard [ Upgrade ]
Wieżyczka artyleryjska stanowi obronę dalekiego zasięgu. Jej uzbrojeniem są 4 szybkoszczelne działa wielkokalibrowe, zasypując wroga gradem pocisków przeciw pancernych.