Nova Modding Team – wywiad [PL]

Myla: Czy możesz nam powiedzieć coś o sobie i swoim teamie moderów?

Bryan: Cóż, jeśli chodzi o mnie – mam 18 lat (19 w sierpniu) i udaję się do US Marine Corps 16go czerwca. Mój team obecnie ciężko ppracuje nad modem do Generals o nazwie World War 3 (obecnie zastanawiamy się nad pełną nazwą i “World War 3: Call to Arms” jest w tej chwili faworytem). Obecnie w teamie mamy ponad 10 osób. Nova przeszła wiele zmian i jedna z większych nadejdzie wkrótce. Więcej informacji na ten temat ujawnimy w późniejszym czasie.

Myla: Kiedy premiera moda WW3?

Bryan: W tej chwili jest ustalona gdzieś na początek 2004 roku. Public Beta będzie oczywiście dostępna wcześniej!

Myla: Co odróżnia waszego moda od innych tworzonych przez członków społeczności C&C;?

Bryan: Cóż, myślę że mamy wspaniały i dobrze zorganizowany team. Słuchamy opinii graczy, a nasze forum jest całkiem często odwiedzane. Jedną z rzeczy, która czyni naszego moda innym jest prawdopodobnie to, co zaplanowaliśmy dla publiki.

Myla: Czy możesz mi powiedzieć coś na temat nowych jednostek w WW3?

Bryan: Większośc jest realistyczna, taka jak obecne, lub z bliskiej przyszłości. Wszystkie są oskinowane tak, aby wyglądały jak sprzęt używany w rzeczywistości, a nie tak jak w Generals.

Myla: Co sądzisz o innych modach? Który jest twoim ulubionym i dlaczego?

Bryan: Szanuję wszystkie inne mody za poświęcenie czasu na zrobienie czegoś dla społeczności C&C.; Jednym z moich osobistych faworytów jest Blitzkrieg 2, ze względu na jedne z najładniejszych skinów jakie są dostępne.

Myla: A co ze ścieżką dźwiękową do moda? Czy planujecie stworzenie jakichś nowych utworów muzycznych do gry?

Bryan: Tak, tworzymy własną muzykę – zajmuje się tym nasz Music Producer – Hellweed. W tej chwili dwa z jego utworów można ściągnąć z działu download na naszej stronie.

Myla: Jaki jest sopień postępu prac? Czy mógłbyś go opisać ze szczegółami?

Bryan: W tej chwili przenieśliśmy się do prac nad budynkami. Zamierzamy stworzyć najpierw wszystkie budynki USA, Rosji i UAN, zaimplementować je w grze, a potem stworzyć jeszcze trochę pojazdów i pracować nad innymi elementami gry.

Myla: Dzięki za wywiad.