Jednostki Obrońców

Granadier

koszt: 50 | obrażenia: obszarowe | pancerz: Lekki
czas budowy: 5s | miażdżenie: podatny
specyfika: Miota granatami, zadając obrażenia obszarowe. Skuteczny przeciw większości jednostek naziemnych. Nie może strzelać do statków powietrznych. Wykrywa kamuflaż.

Inżynier

koszt: 90  | obrażenia: lekkie | pancerz: lekki
czas budowy: 10s | miażdżenie: podatny
specyfika: Słaby atak. Może naprawiać/leczyć inne jednostki. Wykrywa kamuflaż.

Snajper

koszt: 110 | obrażenia: lekkie | pancerz: lekki
czas budowy: 10s | miażdżenie: podatny | wymagany: tech lab
specyfika: Jednostka piechoty prowadząca ostrzał na bardzo długi dystans. Skuteczna przeciw piechocie i statkom powietrznym. Aktywuje kamuflaż pozostając nieruchomą, oraz sama wykrywa kamuflaż.

Zbieracz

koszt: 250 | obrażenia: brak | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: tak
specyfika: Zbiera surowce i zawozi je do rafinerii w celu przetworzenia. Może rozjeżdżać piechotę.

Pojazd Rakietowy

koszt: 80 | obrażenia: klujące | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: nie
specyfika: Szybki pojazd zwiadowczy. Skuteczny przeciw pojazdom i statkom powietrznym.

Transporter Opancerzony

koszt: 120 | obrażenia: brak | pancerz: ciężki
czas budowy: 15s | miażdżenie: tak
specyfika: Nieuzbrojony transporter piechoty. Może pomieścić 10 jednostek. Może rozjeżdżać piechotę i budowle cywilne.

Artyleria Oblężnicza

koszt: 130 | obrażenia: oblężnicze | pancerz: ciężki
czas budowy: 15s | miażdżenie: nie | wymagany: radar
specyfika: Dalekosiężna jednostka, która ostrzeliwuje pojedynczy cel. Skuteczna przeciw pojazdom. Nie może strzelać w pobliskie cele.

Widmo

koszt: 125 | obrażenia: ciężkie | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: nie | wymagany: radar
specyfika: Lekka jednostka posiadająca zdolność kamuflażu. Skuteczna przeciw pojazdom i budowlom. Nie może do strzelać statków powietrznych.

Czołg Ogniowy

koszt: 120 | obrażenia: ogniste | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: nie
specyfika: Miota we wroga słupem ognia. Skuteczna przeciw skomasowanej piechocie i budowlom. Wybucha przy zniszczeniu, powodując obrażenia w bezpośrednim zasięgu.

Dron Plot

koszt: 100 | obrażenia: lekkie | pancerz: lekki
czas budowy: 8s | miażdżenie: nie
specyfika: Samodzielny dron. Wybucha przy zetknięciu ze statkiem powietrznym. Nie może namierzać jednostek naziemnych.

Ciężki Dron

koszt: 250 | obrażenia: kłujące | pancerz: lekki
czas budowy: 20s | miażdżenie: nie | wymagany: radar
specyfika: Jednostka latająca uzbrojona w rakiety i CKM. Skuteczny przeciw większości jednostek.

Działo Orbitalne / Jonowe

koszt: 0 | obrażenia: normalne | pancerz: brak
czas budowy: 3m | miażdżenie: nie
specyfika: Ostrzeliwuje wybrany cel. Po zetknięciu z ziemią wiązka lasera podąża za kursorem przez czas trwania.