Piechota
koszt: 50 | obrażenia: lekkie | pancerz: Lekki
czas budowy: 5s | miażdżenie: podatny
specyfika: Lekka piechota. Dobra przeciwko innym jednostkom piechoty i budynkom. Wykrywa kamuflaż.
Piechota rakietowa
koszt: 60 | obrażenia: kłujące | pancerz: lekki
czas budowy: 5s | miażdżenie: podatny
specyfika: Prowadzi ostrzał na długi dystans. Skuteczna przeciw pojazdom i budowlom. Wykrywa kamuflaż.
Inżynier
koszt: 90 | obrażenia: lekkie | pancerz: lekki
czas budowy: 10s | miażdżenie: podatny | wymagany: Ośrodek B+R
specyfika: Słaby atak. Może naprawiać/leczyć inne jednostki. Wykrywa kamuflaż.
Zbieracz
koszt: 250 | obrażenia: brak | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: tak
specyfika: Zbiera surowce i zawozi je do rafinerii w celu przetworzenia. Może rozjeżdżać piechotę.
Pojazd Opancerzony
koszt: 90 | obrażenia: lekkie | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: nie
specyfika: Szybki pojazd zwiadowczy. Skuteczny przeciwko piechocie.
Czołg
koszt: 130 | obrażenia: oblężnicze | pancerz: ciężki
czas budowy: 10s | miażdżenie: tak
specyfika: Powolna jednostka naziemna. Skuteczna przeciw pojazdom i budowlom. Nie może strzelać do statków powietrznych. Może miażdżyc piechotę i budowle cywilne.
Artyleria
koszt: 130 | obrażenia: oblężnicze | pancerz: ciężki
czas budowy: 15s | miażdżenie: nie | wymagany: radar
specyfika: Dalekosiężna jednostka obszarowa. Skuteczna przeciw zgrupowaniom wroga. Nie może strzelać do statków powietrznych.
Ciężki Czołg
koszt: 130 | obrażenia: oblężnicze | pancerz: ciężki
czas budowy: 15s | miażdżenie: tak | wymagany: radar, silos rakietowy
specyfika: Powolny czołg uzbrojony w działo sprzężone i rakiety przeciwlotnicze. Skuteczny przeciw pojazdom i budowlom. Może rozjeżdżać piechotę i budowle cywilne. Nie może być przewożony w transportowcach.
Transport Powietrzny
koszt: 220 | obrażenia: brak | pancerz: Lekki
czas budowy: 15s | miażdżenie: nie
specyfika: Nieuzbrojony transporter powietrzny. Może pomieścić do 6 jednostek. Nie może przewozić ciężkich czołgów.
Helikopter z CKM
koszt: 150 | obrażenia: lekkie | pancerz: Lekki
czas budowy: 15s | miażdżenie: nie
specyfika: Szybki helikopter zwiadowczy. Dobry przeciw piechocie i lekkim pojazdom.
Helikopter rakietowy
koszt: 230 | obrażenia: kłujące | pancerz: Lekki
czas budowy: 15s | miażdżenie: nie
specyfika: Helikopter uzbrojony w ciężką broń. Skuteczny przeciw pojazdom i budowlom.
Głowica
koszt: 0 | obrażenia: normalne | pancerz: brak
czas budowy: 3m | miażdżenie: nie
specyfika: Wystrzeliwuje rakietę z głowicą jądrową na wybrany obszar.