Hierarchy jednostki

Brute – Tytan

Tytan jest silnie zmutowanym obcym hodowanym do walki. Stanowi trzon pola walki, wykorzystując wielką siłę do rozrywania pojazdów i budynków i walcząc na krótkie dystanse z piechotą.

Defiler – Profanator

Profanator jest jednostką obrony strefowej Hierarchów. Wykorzystuje broń plazmową do niszczenia przeciwnika i inicjowania mutacji piechoty (i cywilów) w napromieniowanych Niewolników.

Detection Drone – Dron Zwiadowczy

Dron Zwiadowczy to wyposażony w radar i skaner robot Hierarchów. Przenosi on zestaw urządzeń rozpoznawczych, które pozwalają mu nie tylko aktywować mapę radarową, ale również wykrywać zamaskowane jednostki. Impuls skanujący Drona potrafi również usuwać z sojuszniczych jednostek negatywne efekty, np. wirusy.

Glyph Carver – Rzeźbiarz Glifów

Sprowadza Mechy i budynki Hierarchów ze statków orbitalnych, rzeźbiąc wielkie, złożone glify na ziemi.

Grunt – Piechur

Zmodyfikowani genetyczne do przeżycia w każdych niemal warunkach Piechurzy stanowią kręgosłup armii inwazyjnej Hierarchów. Uzbrojeni są w zabójcze strzelby plazmowe, których skuteczność rośnie wraz ze zmniejszaniem się odległości do wroga.

Lost One – Zaginieni

Zaginieni są wyrzutkami i kryminalistami Hierarchów, torturowanymi i zmuszanymi do walki, której oddają się z pełnym poświęceniem. Balansując na granicy szaleństwa, Zaginieni sieją chaos i panikę na polu bitwy.

Mutant Slaves – Niewolnik

Ohydnie zmutowana istota zdolna do przekazywania zarazy na inne istoty organiczne. Niewolnicy mogli niegdyś być ludźmi, lecz teraz są pozbawionymi umysłów narzędziami w rękach Hierarchów.

Phase Tank – Czołg Fazowy

Czołg Fazowy jest szybką jednostką ofensywną Hierarchów. Jego główne działo wystrzeliwuje potężne ładunki plazmy. Umiejętność fazowania oraz przenikania za linie wroga czyni go idealną jednostką bojową w każdym oddziale Hierarchów.

Reaper Drone – Żniwiarz

Żniwiarz jest jednostką Hierarchów przeznaczoną do zbierania surowców i wysyłania ich bezpośrednio na statki orbitalne. Żniwiarz potrafi również atakować wroga i doskonale sobie radzi z jednostkami organicznymi.

Sauser – Spodek

Spodki są szybkie, mocne i przystosowane do przeprowadzania ataków lub napraw. Pełnią one rolę statków obronnych Hierarchów. Atakując za pomocą kul plazmowych przyczepiających się do obiektów na ziemi i w powietrzu, jednostki te sprawdzają się w niemal każdej sytuacji.

Monolith – Monolit

Monolit to solidna, rozprzestrzeniająca chaos jednostka Hierarchów. Błyskawicznie pokonuje odległości i szpieguje wroga. Im dłużej pozostaje w jednym miejscu, tym bardziej rośnie promień jej nasłuchu i wykrywania. Co więcej, jej promień radiacyjny spowalnia budynki produkcyjne i wpływa na zasięg wieżyczek strzeleckich.

Wielkie jednostki kroczące ( odpowiedniki struktur)

Habitat Walker – Mech Osadniczy

zastępuje strukturę baraków

Masywna i zabójcza Mech Osadniczy jest główną jednostką bojową Hierarchów. Można na niej zamontować dużą ilość modułów uzbrojenia i produkcyjnych, potrafi ona również ściągać piechotę ze statków na orbicie. Standardowo wyposażona także w kilka wolnostrzelnych dział plazmowych.

Assembly Walker – Mech Konstrukcyjny

zastępuję struktury: fabrykę pojazdów oraz jednostek lotniczych

Mech Konstrukcyjny to jednostka bojowa wyposażona w duże odbiorniki teleportacyjne umożliwiające sprowadzanie pojazdów. Posiada ona również większe i potężniejsze moduły uzbrojenia. Standardowo wyposażona także w kilka wolnostrzelnych dział plazmowych.

Science Walker – Mech Naukowy

zastępuje strukturę centrum technologiczne

Mniejsza i relatywnie słabsza od innych modeli, Mech Naukowy nadrabia swoje niewielkie rozmiary dużą ilością modułów oraz najbardziej zabójczymi modułami, jakimi dysponują Hierarchowie. Standardowo strzela ona bronią radiacyjną.

Purifier – Likwidator

Wypuszcza specjalne urządzenie Hierarchów w miejsce docelowe, gdzie pochłania ono całą materię pozostawiając po sobie tylko śmierć. Ten masywny Mech nie wytwarza jednostek i nie służy podczas bitew taktycznych jako Centrum Dowodzenia.