Masari jednostki

Architect – Architekt

Jednostka konstruująca budynki dla Masari. Potrafi również naprawiać jednostki i budynki oraz odbudowywać pojazdy wokół Mścicieli. Co więcej, Architekt potrafi przekazać swoją energię mentalną, by wspomóc działanie budynku redukując koszty i tempo budowy jednostek, zwiększając funkcjonalność wieżyczek lub wzmacniając działania oparte na materii.

Disciple – Wyznawca

Wyznawcy są pierwszoliniowymi jednostkami lądowymi Masari. Przenoszą działka energetyczne strzelające ładunkami jasnej energii oraz palące wrogów i budynki na krótkich dystansach.

Figment – Kameleon

Kameleon jest szybką, niewidzialną dla radarów jednostką szturmową Masari. W trybie ciemnym zrzuca Miny Rozpraszające, które unieruchamiają wroga.

Sentry – Strażnik

Strażnik to pojazd zwiadowczo-szturmowy z miejscem dla dodatkowego pasażera, który potrafi wzmocnić jego możliwości.

Mściciel na pokładzie Strażnika zwiększa szybkostrzelność jego działa energetycznego.
Architekci, Wyznawcy, Wizjonerki i Mściciele mogą zająć miejsce na pokładzie Strażnika.

Conqueror – Zdobywca

Zdobywca to główny pojazd bojowy Masari.

W ciemnym trybie wystrzeliwuje on kulę ciemnej materii do celu położonego na dalekim dystansie.
W jasnym trybie wystrzeliwuje on kulę oślepiającej energii, która eksploduje po uderzeniu, rażąc wroga w okolicy.

Avenger – Mściciel

Mściciel to pilot, który utracił swój pojazd. Architekt może odbudować jego pojazd.

Seer – Wizjonerka

Wizjonerka jest jednostką wykrycia i negacji Masari. Wykrywa ona jednostki niewidzialne, patrzy oczami przeciwnika i poznaje jego plany.

Peacebringer – Rozjemca

Rozjemca jest wielki, powolny i uzbrojony po zęby. Posiada niezależny promień wodzący, którym powstrzymuje jednostki lądowe i powietrzne oraz trzy działa pulsacyjne, którymi je wykańcza.

Sky Lord – Władca Niebios

Władca Niebios jest silną, mobilną jednostką artylerii.

W ciemnym trybie mknie po ziemi, wysyłając potężne ładunki ciemnej energii przez teren w kierunku wroga. W powietrze wzbija się w jasnym trybie.
W jasnym trybie wznosi się w powietrze i bombarduje cele naziemne za pomocą palącego blasku. Władca Niebios nie może atakować jednostek powietrznych i musi lądować w ciemnym trybie.

Inquisitor – Inkwizytor

Inkwizytor to jednostka ofensywna Masari, lekki bojowy pojazd latający uzbrojony w szybkostrzelne działko pulsacyjne.

W jasnym trybie jest szybki i zwrotny, w ciemnym trybie musi pozostać na ziemi.
W ciemnym trybie oddziaływanie zagęszczonej energii zmusza Inkwizytora do lądowania i przyjęcia roli ciężkiej jednostki piechoty.