Struktury Aliantów

Construction Yard

Energia: 0
Koszt: –
Techlevel: 1
Wymagania: MCV

Podstawowy budynek w bazie, dzięki niemu możesz budować inne struktury. Jest mocno opancerzony, jednak staraj się obstawiać go obroną przeciwlotniczą, gdyż strata CY najczęściej oznacza, że nie będziesz mógł budowac nowych struktur (chyba, że masz zapasowego MCV).

Power Plant

Energia: +100
Koszt: 300
Techlevel: 1
Wymagania: Construction Yard

Niewielki i słabo opancerzony, a jednak jeden z najważniejszych budynków w bazie. Dostarcza prąd, bez którego większość struktur nie może normalnie funkcjonować. Elektrownie powinny być specjalnie strzeżone, gdyż bez energii możesz być niezdolny do obrony!

Advanced Power Plant

Energia: +200
Koszt: 500
Techlevel: 8
Wymagania: Power Plant

Tak samo jak zwykła elektrownia zaopatruje bazę w energię elektryczną, jednak Advanced Power Plant produkuje więcej energii.

Ore Refinery

Energia: -30
Koszt: 2000
Techlevel: 1
Wymagania: Power Plant

W Rafinerii zbierany przez Ore Minery kruszec przerabiany jest na pieniądze. Do każdej wybudowanej Rafinerii dodawany jest darmowy Ore Miner.

Ore Silo

Energia: -10
Koszt: 150
Techlevel: 1
Wymagania: Ore Refinery

W silosach przechowywane są nadwyżki kruszcu – kiedy zabraknie miejsca w rafinerii gromadzimy jest on tutaj – jeżeli spodziewasz się dużej dostawy od Ore Minerów lepiej wybuduj kilka Silosów, bo w przeciwnym razie kruszec się zmarnuje.

Tent Barracks

Energia: -20
Koszt: 300
Techlevel: 1
Wymagania: Power Plant

W Barakach szkolone są wszystkie jednostki piechoty. Umożliwiają one także budowę prostych struktur defensywnych jak np. Pillbox.

War Factory

Energia: -30
Koszt: 2000
Techlevel: 3
Wymagania: Ore Refinery

W Fabryce Wojennej budowane są wszystkie czołgi i inne pojazdy. Umożliwia ona także budowę innych bardziej zaawansowanych budynków jak np. Service Depot.

Naval Yard

Energia: -30
Koszt: 650
Techlevel: 3
Wymagania: Power Plant

Tutaj produkowane są wszystkie jednostki wodne Aliantów. Dodatkowo można tutaj naprawiać uszkodzone statki.

Helipad

Energia: -10
Koszt: 1500
Techlevel: 9
Wymagania: Radar Dome

To właśnie tutaj tworzone są, a także tutaj stacjonują helikoptery Longbow. Na lądowiskach uzupełniane jest ich uzbrojenie.

Pillbox

Energia: -15
Koszt: 400
Techlevel: 2
Wymagania: Barracks

Zwykły bunkier – dzięki swemu karabinkowi świetnie radzi sobie z piechotą, jednak jest raczej nieskuteczny przeciwko jednostkom opancerzonym.

Camouflaged Pillbox

Energia: -15
Koszt: 600
Techlevel: 3
Wymagania: Barracks

Jest to zamaskowana oraz lepiej opancerzona wersja bunkru – dzięki świetnemu kamuflażowi pozwala atakować wrogą piechotę z zaskoczenia.

Turret

Energia: -40
Koszt: 600
Techlevel: 4
Wymagania: Barracks

Wieżyczka uzupełnia braki bunkrów – potężne działo przeciwpancerne roznosi w pył wrogie czołgi.

AA Gun

Energia: -50
Koszt: 600
Techlevel: 5
Wymagania: Radar Dome

Działko przeciwlotnicze świetnie radzi sobie z wrogimi samolotami, jest to niezbędne wyposarzenie każdej bazy.

Service Depot

Energia: -30
Koszt: 1200
Techlevel: 3
Wymagania: War Factory

Budynek ten służy do naprawy uszkodzonych jednostek naziemnych, np. czołgów. Jest to stosunkowo tanie, jednak niezbyt szybkie…

Radar Dome

Energia: -40
Koszt: 1000
Techlevel: 3
Wymagania: Ore Refinery

Dzięki bazie radarowej możesz śledzić ruchy zarówno wojsk nieprzyjaciela, jak i swojej własnej armii na podręcznym ekranie radaru.

Tech Center

Energia: -200
Koszt: 1500
Techlevel: 10
Wymagania: War Factory, Radar Dome

W Centrum Technologicznym opracowywane są wszystkie nowoczesne technologie. Umożliwia ono budowanie takich jednostek i budynków jak np. Cruiser czy Chronosphere.

GPS Satellite

Gap Generator

Energia: -60
Koszt: 500
Techlevel: 10
Wymagania: Tech Center

Gap Generator zakłóca działanie radarów wroga w swojej okolicy, uniemożliwiając mu obejrzenie np. bazy.

Concrete Barrier

Energia: 0
Koszt: 100
Techlevel: 8
Wymagania: Construction Yard

Betonowy mur pełni te same funkcje, co zapora z worków z piaskiem, jednak potrafi powstrzymać czołgi.

Sandbag Barrier

Energia: 0
Koszt: 25
Techlevel: 2
Wymagania: Construction Yard

Zapora z worków z piaskiem służy do okopywania pozycji, powstrzymuje wrogą piechotę i pojazdy kołowe, jednak nie stanowi przeszkody dla pojazdów gąsiennicowych.

Chronosphere

Energia: -200
Koszt: 2800
Techlevel: 10
Wymagania: Tech Center

Chronosfera jest efektem badań naukowców, którzy kontynuowali badania z eksperymentu filadelfijskiego. Struktura ta pozwala przenieść dowolną jednostkę w dowolne miejsce, technologia ta jednak nie jest jeszcze do końca stabilna – czasami wywołuje efekty uboczne.

Chronoshift
czas odświeżenia: 7:00