GI
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: M60; CKM
Zasięg: krótki
Koszt: 200
Techlevel: 1
Wymagania: Barracks
GI jest uzbrojony w karabin M60. Dobry przeciw piechocie, w grupie dobrze sobie radzi z pojazdami i budynkami. Może się ufortyfikować: ustawia wokół siebie worki z piaskiem i ustawia CKMa, przez co zwiększa zasięg i siłę ognie, ale nie może się poruszać.
Enginner
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 500
Techlevel: 2
Wymagania: Barracks
Inżynierów można używać do reperowania mostów, naprawiania własnych budynków lub przejmowania wrogich. Można także przejąć nimi budynki neutralne, jak szyb naftowy lub szpital. Inżynierowie potrafią rozbrajać bomby Crazy Ivana!
Attack Dog
Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: Szczęki i Pazury 🙂
Zasięg: krótki
Koszt: 200
Techlevel: 2
Wymagania: Barracks
Specjalnie szkolone owczarki niemieckie. Doskonale radzą sobie z piechotą, jednak są bardzo podatne na strzały. Jako jedyne są w stanie wykryć szpiegów przeciwnika, także powinny strzec twej bazy bez przerwy. Przeciwko budynkom i pojazdom – bezwartościowe.
Rocketeer
Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: Działko 20mm
Zasięg: krótki
Koszt: 600
Techlevel: 5
Wymagania: Barracks, Air Force HQ
Rocketeer posiada plecak odrzutowy, dzięki czemu może unosić się nad ziemią. Uzbrojony w działko, świetnie radzi sobie w walce zaczepnej. Podatny na rakiety przeciwlotnicze!
Spy
Szybkość: niska Pancerz: brak
Broń: brak Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 1000 Techlevel: 5
Wymagania: Barracks, Battle Lab
Może zmienić się w żołnierza przeciwnika i niepostrzeżenie wkraść się do jego bazy. Wprowadzony do elektrowni wyłącza prąd u przeciwnika na 2 minuty, wprowadzony do Battle Lab umożliwia ci budowę nowej jednostki itd.
Tanya
Szybkość: średnia
Pancerz: lekki
Broń: 2 pistolety Colt, C4
Zasięg: średni
Koszt: 1000
Techlevel: 9
Wymagania: Barracks, Battle Lab
Super – komandoska, potrafi samodzielnie zniszczyć bazę przeciwnika. Uzbrojona w dwa Colty, nadzwyczaj dobrze radzi sobie w eliminowaniu piechoty wroga. Potrafi podkładać ładunki wybuchowe pod budynkami i statkami. Niestety bez szans w starciu z czołgami.
Chrono Legionnaire
Szybkość: nie dotyczy
Pancerz: brak
Broń: Działko neutronowe
Zasięg: krótki
Koszt: 1500
Techlevel: 9
Wymagania: Barracks, Battle Lab
Jednostka ta posiada unikalne uzbrojenie, które usuwa wroga z rzeczywistości. Im trudniejszy wróg – tym dłużej trwa wymazywanie. Chronolegionista nie chodzi, tylko teleportuje się na odległość, o tym jak szybko tam dotrze decyduje czas jaki to mu zabierze.
Navy Seal
Szybkość: średnia
Pancerz: lekki
Broń: Karabinek MP5, C4
Zasięg: średni
Koszt: 1000
Techlevel: 6
Wymagania: Barracks, Air Force HQ
Doskonale wyszkoleni komandosi. Navy Seal, potrafią nawet w bardzo małej grupce, spowodować duże zniszczenia w bazie wroga. Potrafią pływać, oraz mogą podkładać ładunki wybuchowe pod budynkami.
Sniper
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Karabinek snajperski
Zasięg: duży
Koszt: 600
Techlevel: 1
Wymagania: Barracks, Air Force HQ
Wyspecjalizowany żołnierz armii Wielkiej Brytanii, uzbrojony w karabin snajperski, potrafi z bardzo dużego dystansu eliminować jednostki piechoty przeciwnika, samemu będąc bezpiecznym.
Chrono Miner
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 1400
Techlevel: 1
Wymagania: War Factory, Ore Rafinery
Aliancka koparka do zbierania kruszcu. Nieuzbrojona, jednak wyposażona w mocny pancerz; ma także możliwość teleportowania się w drodze powrotnej do bazy, co pozwala zaoszczędzić dużo czasu, a przecież czas to pieniądz ;).
Grizlly Battle Tank
Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Działo 105mm
Zasięg: średni
Koszt: 700
Techlevel: 3
Wymagania: War Factory
Podstawowy czołg armii Alianckiej. Posiada jedno działo 105mm; wyposażony w potężny pancerz; jednostka bardzo uniwersalna, świetna do ataków i obrony. W dużych grupach Grizzly Battle Tanki mogą być bardzo niebezpieczne.
I.F.V.
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety samo naprowadzane / broń jednostki transportowanej
Zasięg: średni
Koszt: 600
Techlevel: 4
Wymagania: War Factory
Ciekawy pojazd, może transportować 1 jednostkę piechoty, i zmieniać swe właściwości w zależności od typu żołnierza w środku. Środka wejdzie inżynier, zmienia swe właściwości na pojazd naprawczy. Gdy jest pusty, jest uzbrorojony w rakiety samo naprowadzane itd.
Prism Tank
Szybkość: niska
Pancerz: lekki
Broń: Działo pryzmatyczne
Zasięg: długi
Koszt: 1200
Techlevel: 8
Wymagania: War Factory, Battle Lab
Prism Tank uzbrojony jest w działko pryzmatyczne, skuteczne zwłaszcza przeciwko dużym grupom jednostek. Jest bardzo słabo opancerzony, więc nie może walczyć w pierwszej linii. Jest bardzo niebezpieczny w większych grupach, jako że siła rażenia strzałów kumuluje się.
Mirage Tank
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Działo mikrofalowe
Zasięg: średni
Koszt: 1000
Techlevel: 6
Wymagania: War Factory, Battle Lab
Mirage Tank jest szybki, oraz może się kamuflować, co czyni go skutecznym zarówno przeciw piechocie jak i przeciw jednostkom pancernym. Gdy Mirage Tank stoi w miejscu, wygląda jak drzewo, także jest więc właściwie niezauważalny.
Allied MCV
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 3000
Techlevel: 9
Wymagania: War Factory, Allied Service Depot
Mobile Construction Vechicle – pojazd ten po rozłożeniu tworzy Construction Yard. Jest bardzo wolny ale dobrze opancerzony. Zawsze dobrze jest mieć jeden egzemplarz ukryty w bazie, jako że tylko on może Cię uratować gdy stracisz swój budynek główny.
Tank Destroyer
Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Działo przeciwpancerne
Zasięg: średni
Koszt: 900
Techlevel: 2
Wymagania: War Factory, Air Force HQ
Niemiecka jednostka przeciwczołgowa. Mocno opancerzony, uzbrojony w bardzo potężne działo. Przeciwko budynkom i piechocie prawie niegroźny, lecz bardzo niebezpieczny w starciu z czołgami.
Harrier
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety Maverick
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 5
Wymagania: Air Force HQ
Podstawowy samolot lotnictwa Aliantów. Uzbrojony w samo naprowadzane rakiety Maverick, w większych grupach bardzo niebezpieczny. Podatny na obronę przeciwlotniczą. Stworzony z myślą niszczenia budynków.
NightHawk Transport
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Lekki karabinek
Zasięg: krótki
Koszt: 1000
Techlevel: 7
Wymagania: War Factory
Helikopter służący do szybkiego transportu jednostek piechoty, uzbrojony w lekki karabinek. Słabo opancerzony.
Black Eagle
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety Maverick 2
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 5
Wymagania: Air Force HQ
Koreańska wersja Harriera, z poprawionym pancerzem oraz lepszymi silnikami. Uzbrojony także w nowocześniejsze rakiety, Maverick 2.
Amphibious Transport
Szybkość: średnia
Pancerz: średni
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 900
Techlevel: 3
Wymagania: Naval Shipyard
Nieuzbrojony, jednak dość mocno opancerzony transporter wodno-lądowy. Jednostka ta jest w stanie przewieźć jednostki, których ilość zależy od ich wielkości i miejsca które zajmują. Może zabrać na pokład zarówno piechotę jak i jednostki pancerne.
Destroyer
Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Działo 155mm; Samolot do niszczenia jedn. podwodnych
Zasięg: średni
Koszt: 1000
Techlevel: 4
Wymagania: Naval Shipyard
Podstawowy statek floty Alianckiej. Wyposażony w mocne działo nadaje się do niszczenia zarówno jednostek wodnych jak i naziemnych. Przewozi także na pokładzie samolot przystosowany do wykrywania i niszczenia wrogich jednostek podwodnych.
Dolphin
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Wzmacniacz ultradźwięków
Zasięg: średni
Koszt: 500
Techlevel: 8
Wymagania: Naval Shipyard, Battle Lab
Efekt długiej pracy Alianckich naukowców: specjalnie wytresowany delfin, uzbrojony w wzmacniacz ultradźwięków, doskonale sprawdza się w walce z Sowieckimi Kałamarnicami, jednak nie tylko. W dużych grupach może być bardzo niebezpieczny przeciwko wrogim statkom.
Aegis Cruiser
Szybkość: niska
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety Meduza
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 6
Wymagania: Naval Shipyard, Air Force HQ
Aliancki krążownik, wyposażony w przeciwlotnicze systemy rakietowe. Może zestrzeliwać samoloty, helikoptery i sterowce, oraz rakiety V3. Zdecydowanie najlepsza jednostka przeciw lotnicza.
Aircraft Carrier
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: 3 Samoloty Hornet
Zasięg: krótki
Koszt: 2000
Techlevel: 7
Wymagania: Naval Shipyard, Battle Lab
Lotniskowiec jest dość powolny i nieuzbrojony, jednak ma na pokładzie lądowisko dla samolotów. Gdy któryś z nich zostanie zestrzelony zanim doleci z powrotem, zostaje za darmo zastąpiony nowym.