Conscript
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Karabin M1
Zasięg: krótki
Koszt: 100
Techlevel: 1
Wymagania: Barracks
„Mięso Armatnie” Sowietów. Nie może się ufortyfikować jak jego aliancki odpowiednik, jednak kosztuje mniej. Może zostać rozjechany przez pojazdy zmechanizowane. Jest w stanie fortyfikować się w budynkach.
Flak Trooper
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Wyrzutnia rakiet rozpryskowych
Zasięg: średni
Koszt: 300
Techlevel: 3
Wymagania: Barracks, Radar
Jednostka na kształt Rocket Infantry w C&C;:TS. Uzbrojony w rakiety rozpryskowe, potrafi niszczyć cele naziemne i latające. Przeciwko piechocie raczej nieskuteczny.
Enginner
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 500
Techlevel: 2
Wymagania: Barracks
Inżynierów można używać do reperowania mostów, naprawiania własnych budynków lub przejmowania wrogich. Można także przejąć nimi budynki neutralne, jak szyb naftowy lub szpital. Inżynierowie potrafią rozbrajać bomby Crazy Ivana!
Attack Dog
Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: Szczęki i Pazury 🙂
Zasięg: krótki
Koszt: 200
Techlevel: 2
Wymagania: Barracks
Specjalnie szkolone owczarki niemieckie. Doskonale radzą sobie z piechotą, jednak są bardzo podatne na strzały. Jako jedyne są w stanie wykryć szpiegów przeciwnika, także powinny strzec twej bazy bez przerwy. Przeciwko budynkom i pojazdom – bezwartościowe.
Crazy Ivan
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Ładunki wybuchowe
Zasięg: bezpośredni
Koszt: 600
Techlevel: 7
Wymagania: Barracks, Radar
Jest to szaleniec, który biega i podkłada bomby do wszystkiego, do czego tylko jest w stanie je przyczepić. W przeciwieństwie do terrorysty, przeżywa wybuchy. Ładunki przyczepia do struktur, ale także do jednostek. Niestety, nie wyrządza większych szkód.
Tesla Trooper
Szybkość: niska
Pancerz: lekki
Broń: Ręczne działko Teslii
Zasięg: krótki
Koszt: 500
Techlevel: 6
Wymagania: Barracks
Żołnierz, strzelający czymś na kształt pioruna. Doskonale radzi sobie z piechotą, jest również skuteczny przeciwko lekko opancerzonym pojazdom. Postawiona w pobliżu Tesla Coil, zacznie „ładować” jej akumulatory, powodując zwiększenie siły oraz zasięgu jej strzału.
Yuri
Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Moce Psioniczne
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 9
Wymagania: Barracks, Battle Lab
Yuri posiada wspaniałe możliwości. Przechwytuje jednostki (zarówno zmechanizowane, biologiczne), a następnie nimi steruje. W razie zagrożenia, potrafi utworzyć wokół siebie okrąg, pozwalający unicestwić mu każdą żywą (poza psem) jednostkę jaka się tam znajdzie.
Desolator
Szybkość: niska
Pancerz: lekki
Broń: Rad-Cannon
Zasięg: średni; długi
Koszt: 600
Techlevel: 8
Wymagania: Barracks, Radar
Specjalna jednostka Iracka. Potrafi zarażać ląd przy pomocy skażenia radioaktywnego topiąc (dosłownie!) całą piechotę która znajduje się w jego zasięgu. Z pojedynczymi jednostkami radzi sobie dzięki anihilującemu Rad Cannon.
Terrorist
Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: Ładunki wybuchowe
Zasięg: bezpośredni
Koszt: 200
Techlevel: 6
Wymagania: Barracks, Radar
To specjalnie szkolony Kubański żołnierz, który zrobi wszystko dla ojczyzny. Jest chodzącą bombą. Podbiega do jednostki lub budynku przeciwnika, po czym wysadza w powietrze i siebie i cel. Jest słabiej opancerzony od Conscripta.
War Miner
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: Lekki karabinek
Zasięg: krótki
Koszt: 1400
Techlevel: 1
Wymagania: War Factory, Ore Rafinery
Jednostka służąca do zbierania kruszcu, który pełni w tej grze rolę środka płatniczego. W przeciwieństwie do jej Alianckiego odpowiednika, nie potrafi się teleportować, lecz został za to wyposażony w wieżyczkę obronną. Silny pancerz pozwala jemu przetrwać słabsze ataki.
Rhino Heavy Tank
Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Działo 120mm
Zasięg: średni
Koszt: 900
Techlevel: 3
Wymagania: War Factory
Podstawowa siła wojenna armii sowieckiej. Silny pancerz, średniej mocy siła ognia, czynią ten czołg groźnym przeciwnikiem, lecz tylko wtedy gdy znajduje się w większych grupach.
Flak Track
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Pociski rozpryskowe
Zasięg: średni
Koszt: 500
Techlevel: 5
Wymagania: War Factory
Opancerzony transporter, bo tylko tak można zdefiniować jego przeznaczenie. Słaba odporność, kiepska siła ognia, może jednak przewieźć 5 ludzi. Dobra jednostka przeciw lotnicza.
Apocalypse Tank
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: Podwójne działo 120mm, rakiety przeciwlotnicze
Zasięg: średni
Koszt: 1750
Techlevel: 8
Wymagania: War Factory, Battle Lab
Najpotężniejsza naziemna jednostka w grze. Posiada ogromny pancerz, potężne działa główne, a także wyrzutnię umożliwiającą mu zwalczanie jednostek powietrznych. Groźny przeciwnik. Potrafi podładować stracone życie. Na trzecim poziomie nieoceniony.
Soviet MCV
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 3000
Techlevel: 9
Wymagania: War Factory, Service Depot
Mobile Construction Vechicle – pojazd ten po rozłożeniu tworzy Construction Yard. Jest bardzo wolny ale dobrze opancerzony. Zawsze dobrze jest mieć jeden egzemplarz ukryty w bazie, jako że tylko on może Cię uratować gdy stracisz swój budynek główny.
V3 Rocket
Szybkość: niska
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety V3
Zasięg: duży
Koszt: 800
Techlevel: 6
Wymagania: War Factory, Radar
Posiada słabe opancerzenie i taką samą szybkość. W starciu bezpośrednim beż szans, jednak dobrze osłaniana, jest skuteczną bronią. Rakiety dalekiego zasięgu umożliwiają jej niszczenie celów dla innych jednostek niedostępnych.
Terror Drone
Szybkość: duża
Pancerz: brak
Broń: Szczypce do rozrywania pancerza
Zasięg: bezpośredni
Koszt: 500
Techlevel: 5
Wymagania: War Factory
Pluskwa przeznaczona do powolnej destrukcji czołgów. Posiada znikomy pancerz, co nadrabia jednak szybkością. „Zżera” ją potem od środka, powodując powolny spadek życia. Zazwyczaj starcza tylko na jedno użycie. Dobrze radzi sobie także z piechotą.
Tesla Tank
Szybkość: średnia
Pancerz: lekki
Broń: Działko Teslii
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 8
Wymagania: War Factory, Radar
Specjalna jednostka Rosjan. Jeżdżąca wersja tesli, nie przypomina jej jednak pod względem siły ognia. Raczej słabo opancerzona, nie nadaje się zbytnio do walki z niczym poza piechotą.
Demolition Truck
Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: Mała bomba jądrowa
Zasięg: bezpośredni
Koszt: 1500
Techlevel: 8
Wymagania: War Factory, Radar
Specjalna jednostka Libii. Jest to ciężarówka która na pokładzie przewozi małą bombę atomową. Gdy podjedzie do celu, detonuje się powodując spore zniszczenia oraz skażenie radioaktywne terenu.
Kirov Airship
Szybkość: bardzo niska
Pancerz: ciężki
Broń: Bomby
Zasięg: pod sobą 🙂
Koszt: 2000
Techlevel: 8
Wymagania: War Factory, Battle Lab
Jedyna latająca jednostka sowiecka. Jest to potężny sterowiec, zrzucający bomby o dużej sile działania, na wyznaczone mu cele. Ogromny pancerz to niewątpliwie jego największa zaleta. Niestety ma też poważną wadę: jest strasznie powolny.
Amphibious Transport
Szybkość: niska
Pancerz: średni
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Koszt: 900
Techlevel: 3
Wymagania: Naval Shipyard
Nieuzbrojony, jednak dość mocno opancerzony transporter wodno-lądowy. Jednostka ta jest w stanie przewieźć jednostki, których ilość zależy od ich wielkości i miejsca które zajmują. Może zabrać na pokład zarówno piechotę jak i jednostki pancerne.
Typhoon Attack Sub
Szybkość: niska
Pancerz: średni
Broń: Torpedy
Zasięg: średni
Koszt: 1000
Techlevel: 4
Wymagania: Naval Shipyard
Sowiecka łódź podwodna jest niewidzialna, dopóki nie odda strzału lub nie zostanie wyśledzona. Wyposażona w torpedy nie jest jednak w stanie atakować jednostek naziemnych.
Sea Scorpion
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Pociski rozpryskowe
Zasięg: mały
Koszt: 600
Techlevel: 6
Wymagania: Naval Shipyard, Radar
Słabo opancerzona jednostka wodna, która jako jedyna z produktów sowieckiego Naval Shipyardu, jest w stanie walczyć z celami powietrznymi. Stanowi jedyną osłonę naszych statków przed atakami z powietrza. W razie zagrożenia, może się szybko wycofać.
Giant Squid
Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Macki
Zasięg: Bezpośredni
Koszt: 1000
Techlevel: 8
Wymagania: Naval Shipyard, Battle Lab
Pupilek Yuri’ego. Jest to kałamarnica, która jednostki wodne atakuje oplątując swoimi mackami i wciągając pod wodę. Trwa to stosunkowo długo, dlatego też aby uzyskać lepszy efekt należy w atakowany w ten sposób statek strzelać.
Dreadnought
Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: Rakiety dalekiego zasięgu
Zasięg: bardzo długi
Koszt: 2000
Techlevel: 7
Wymagania: Navbal Shipyard, Battle Lab
Cudowna jednostka pozwalająca zniszczyć wrogą bazę w ogóle się do niej nie zbliżając. Wyposażona w dwie rakiety dalekiego zasięgu, które mogą być zestrzeliwane jedynie przy pomocy Patriot Missle, jest bardzo groźną bronią. W starciu sam na sam, bez szans.