Struktury Aliantów

Construction Yard

Energia: 0
Koszt: —
Wymagania: MCV
Tech Level: 1

Podstawowy budynek, który umożliwia budowę innych struktur. Można go utworzyć rozkładając MCV’a. Powinien być specjalnie chroniony, gdyż bez niego nie ma szans na odbudowę lub rozbudowę bazy!

Power Plant

Energia: 200
Koszt: 800
Wymagania: Construction Yard
Tech Level: 1

Niewielki i słabo opancerzony, a jednak jeden z najważniejszych budynków w bazie. Dostarcza prąd, bez którego większość struktur nie może normalnie funkcjonować. Elektrownie powinny być specjalnie strzeżone, gdyż bez energii możesz być niezdolny do obrony!

Ore Rafinery

Energia: -50
Koszt: 2000
Wymagania: Power Plant
Tech Level: 1

W Rafinerii zbierany przez Chrono Minery kruszec przerabiany jest na pieniądze. Do każdej wybudowanej Rafinerii dodawany jest darmowy Chrono Miner.

Barracks

Energia: -10
Koszt: 500
Wymagania: Power Plant
Tech Level: 1

W Barakach szkolone są wszystkie jednostki piechoty. Umożliwiają one także budowę prostych struktur defensywnych jak np. Pillbox.

War Factory

Energia: -25
Koszt: 2000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 2

W Fabryce Wojennej budowane są wszystkie pojazdy, czołgi oraz helikoptery. Umożliwia ona także budowę innych bardziej zaawansowanych budynków jak np. Service Depot.

Airoforce Command HQ

Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Ore Refinery
Tech Level: 3

Sztab Lotnictwa spełnia jednocześnie funkcję radaru, jak i lądowiska dla 4 samolotów. Dodatkowo Amerykańska wersja tego budynku umożliwia przeprowadzanie zrzutów spadochronowych.

Airborne (tylko USA)
czas odświeżenia: 4:00

Naval Shipyard

Energia: -25
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4

Tutaj produkowane są wszystkie jednostki wodne. Dodatkowo można tutaj naprawiać uszkodzone statki.

Service Depot

Energia: -25
Koszt: 800
Wymagania: War Factory
Tech Level: 6

Budynek ten służy do naprawy uszkodzonych jednostek naziemnych, np. czołgów. Jest to stosunkowo tanie, jednak niezbyt szybkie…

Battle Lab

Energia: -100
Koszt: 2000
Wymagania: Airoforce Command HQ, War Factory
Tech Level: 8

W Laboratorium Bojowym opracowywane są wszystkie nowoczesne technologie. Umożliwia ono budowanie takich jednostek i budynków jak np. Chrono Legionnaire czy Chronosphere.

Ore Purifier

Energia: -200
Koszt: 2500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 10

Ore Purifier zwiększa wydajność zamiany zebranego kruszcu w pieniądze. Jest dość drogi, ale po jakimś czasie inwestycja ta zwraca się z nawiązką.

Walls

Energia: 0
Koszt: 100
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1

Podstawowa struktura defensywna – betonowy mur. Skutecznie powstrzymuje czołgi oraz piechotę, jednak mocniejsze działa są w stanie się przebić. Dlatego warto stawiać podwójne lub potrójne warstwy muru.

Pillbox

Energia: 0
Koszt: 500
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1

Zwykły bunkier – dzięki swemu karabinkowi świetnie radzi sobie z piechotą, jednak jest raczej nieskuteczny przeciwko jednostkom opancerzonym.

Patriot Missles

Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4

Rakiety Patriot stanowią świetną obronę przeciwlotniczą. Automatycznie nakierowują się na cel i mogą go nawet ścigać…

Prism Tower

Energia: -75
Koszt: 1500
Wymagania: Airoforce Command HQ
Tech Level: 6

Nowoczesne Działa Pryzmatyczne mogą strzelać wiązkami lasera na dość duże odległości. Grupa kilku dział może kumulować siłę uderzenia na jednym celu, zwiększając siłę ataku.

Gap Generator

Energia: -100
Koszt: 1000
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 7

Gap Generator zakłóca działanie radarów wroga w swojej okolicy, uniemożliwiając mu obejrzenie np. bazy.

Spy Satellite Uplink

Energia: -100
Koszt: 1500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 9

Dzięki temu budkowi można połączyć się z satelitą szpiegowskim, momentalnie uzyskując możliwość obejrzenia całej mapy, nie licząc terenów objętych działaniem Gap Generatora.

Chronosphere

Energia: -200
Koszt: $2500
Wymagania: Battle Lab

Chronoshift
czas odświeżenia: 5:00

Weather Control Device

Energia: -200
koszt: $5000
Wymagania: Battle Lab

Lighting Storm
czas odświeżenia: 10:00