Struktury Sowietów

Construction Yard

Energia: 0
Koszt: —
Wymagania: MCV
Tech Level: 1

Podstawowy budynek, który umożliwia budowę innych struktur. Można go utworzyć rozkładając MCV’a. Powinien być specjalnie chroniony, gdyż bez niego nie ma szans na odbudowę lub rozbudowę bazy!

Tesla Reactor

Energia: 150
Koszt: 600
Wymagania: Construction Yard
Tech Level: 1

Niewielki i słabo opancerzony, a jednak jeden z najważniejszych budynków w bazie. Dostarcza prąd, bez którego większość struktur nie może normalnie funkcjonować. Elektrownie powinny być specjalnie strzeżone, gdyż bez energii możesz być niezdolny do obrony!

Ore Rafinery

Energia: -50
Koszt: 2000
Wymagania: Tesla Reactor
Tech Level: 1

W Rafinerii zbierany przez War Minery kruszec przerabiany jest na pieniądze. Do każdej wybudowanej Rafinerii dodawany jest darmowy War Miner.

Barracks

Energia: -10
Koszt: 500
Wymagania: Tesla Reactor
Tech Level: 1

W Barakach szkolone są wszystkie jednostki piechoty. Umożliwiają one także budowę prostych struktur defensywnych jak np. Sentry Gun.

War Factory

Energia: -25
Koszt: 2000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 2

W Fabryce Wojennej budowane są wszystkie pojazdy, czołgi oraz sterowce. Umożliwia ona także budowę innych bardziej zaawansowanych budynków jak np. Service Depot.

Radar

Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Ore Refinery
Tech Level: 3

Dzięki temu budynkowi możesz używać mapy taktycznej. Umożliwia on także budowę bardziej zaawansowanych budynków i jednostek.

Naval Shipyard

Energia: -25
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4

Tutaj produkowane są wszystkie jednostki wodne. Dodatkowo można tutaj naprawiać uszkodzone statki.

Service Depot

Energia: -25
Koszt: 800
Wymagania: War Factory
Tech Level: 6

Budynek ten służy do naprawy uszkodzonych jednostek naziemnych, np. czołgów. Jest to stosunkowo tanie, jednak niezbyt szybkie…

Battle Lab

Energia: -100
Koszt: 2000
Wymagania: Radar, War Factory
Tech Level: 8

W Laboratorium Bojowym opracowywane są wszystkie nowoczesne technologie. Umożliwia ono budowanie takich jednostek i budynków jak np. Yuri czy Iron Curtain.

Cloning Vats

Energia: -200
Koszt: 2500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 10

W tym budynku sowieccy naukowcy klonują ludzi. Każda wyszkolona w barakach jednostka jest tutaj powielana za darmo. Dodatkowo, można tutaj poświęcić niepotrzebną piechotę i zamienić ją na pieniądze.

Nuclear Reactor

Energia: 2000
Koszt: 1000
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 9

Elektrownia Jądrowa jest bardzo użyteczna, gdyż dostarcza bardzo dużo energii. Jest jednak bardzo niebezpieczna, gdy zostanie zniszczona wybucha i skaża teren naokoło. Nie powinna być budowana w pobliżu innych budynków.

Walls

Energia: 0
Koszt: 100
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1

Podstawowa struktura defensywna – betonowy mur. Skutecznie powstrzymuje czołgi oraz piechotę, jednak mocniejsze działa są w stanie się przebić. Dlatego warto stawiać podwójne lub potrójne warstwy muru.

Flak Cannon

Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4

Sowieckie działa przeciwlotnicze wyposażone są w pociski rozpryskowe, dzięki czemu nieźle radzą sobie z lotnictwem.

Sentry Gun

Energia: 0
Koszt: 500
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1

Odpowiednik Alianckiego bunkra – doskonale radzi sobie z piechotą, jednak jest raczej nieskuteczny przeciwko jednostkom opancerzonym.

Tesla Coil

Energia: -75
Koszt: 1500
Wymagania: Radar
Tech Level: 5

Cewka Tesli jest to nowoczesna wieżyczka, porażająca przeciwników prądem. Ma spory zasięg i zadaje duże obrażenia. Można zwiększać ich zasięg i zmniejszyć zapotrzebowanie na prąd dostawiając do nich Tesla troopers.

Psychic Sensor

Energia: -50
Koszt: 1500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 10

Dzięki temu budynkowi można “podglądać” jakie rozkazy dostają jednostki przeciwnika w zasięgu Psychic Sensora.

Iron Curtain Device

Energia: -200
Koszt: $2500
Wymagania: Battle Lab

Invulnerability
czas odświeżenia: 5:00

Nuclear Missile Silo

Energia: -200
Koszt: $5000
Wymagania: Battle Lab

Nuke Atack
czas odświeżenia: 10:00