Construction Yard
Energia: 0
Koszt: —
Wymagania: MCV
Tech Level: 1
Podstawowy budynek, który umożliwia budowę innych struktur. Można go utworzyć rozkładając MCV’a. Powinien być specjalnie chroniony, gdyż bez niego nie ma szans na odbudowę lub rozbudowę bazy!
Tesla Reactor
Energia: 150
Koszt: 600
Wymagania: Construction Yard
Tech Level: 1
Niewielki i słabo opancerzony, a jednak jeden z najważniejszych budynków w bazie. Dostarcza prąd, bez którego większość struktur nie może normalnie funkcjonować. Elektrownie powinny być specjalnie strzeżone, gdyż bez energii możesz być niezdolny do obrony!
Ore Rafinery
Energia: -50
Koszt: 2000
Wymagania: Tesla Reactor
Tech Level: 1
W Rafinerii zbierany przez War Minery kruszec przerabiany jest na pieniądze. Do każdej wybudowanej Rafinerii dodawany jest darmowy War Miner.
Barracks
Energia: -10
Koszt: 500
Wymagania: Tesla Reactor
Tech Level: 1
W Barakach szkolone są wszystkie jednostki piechoty. Umożliwiają one także budowę prostych struktur defensywnych jak np. Sentry Gun.
War Factory
Energia: -25
Koszt: 2000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 2
W Fabryce Wojennej budowane są wszystkie pojazdy, czołgi oraz sterowce. Umożliwia ona także budowę innych bardziej zaawansowanych budynków jak np. Service Depot.
Radar
Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Ore Refinery
Tech Level: 3
Dzięki temu budynkowi możesz używać mapy taktycznej. Umożliwia on także budowę bardziej zaawansowanych budynków i jednostek.
Naval Shipyard
Energia: -25
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4
Tutaj produkowane są wszystkie jednostki wodne. Dodatkowo można tutaj naprawiać uszkodzone statki.
Service Depot
Energia: -25
Koszt: 800
Wymagania: War Factory
Tech Level: 6
Budynek ten służy do naprawy uszkodzonych jednostek naziemnych, np. czołgów. Jest to stosunkowo tanie, jednak niezbyt szybkie…
Battle Lab
Energia: -100
Koszt: 2000
Wymagania: Radar, War Factory
Tech Level: 8
W Laboratorium Bojowym opracowywane są wszystkie nowoczesne technologie. Umożliwia ono budowanie takich jednostek i budynków jak np. Yuri czy Iron Curtain.
Cloning Vats
Energia: -200
Koszt: 2500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 10
W tym budynku sowieccy naukowcy klonują ludzi. Każda wyszkolona w barakach jednostka jest tutaj powielana za darmo. Dodatkowo, można tutaj poświęcić niepotrzebną piechotę i zamienić ją na pieniądze.
Nuclear Reactor
Energia: 2000
Koszt: 1000
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 9
Elektrownia Jądrowa jest bardzo użyteczna, gdyż dostarcza bardzo dużo energii. Jest jednak bardzo niebezpieczna, gdy zostanie zniszczona wybucha i skaża teren naokoło. Nie powinna być budowana w pobliżu innych budynków.
Walls
Energia: 0
Koszt: 100
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1
Podstawowa struktura defensywna – betonowy mur. Skutecznie powstrzymuje czołgi oraz piechotę, jednak mocniejsze działa są w stanie się przebić. Dlatego warto stawiać podwójne lub potrójne warstwy muru.
Flak Cannon
Energia: -50
Koszt: 1000
Wymagania: Barracks
Tech Level: 4
Sowieckie działa przeciwlotnicze wyposażone są w pociski rozpryskowe, dzięki czemu nieźle radzą sobie z lotnictwem.
Sentry Gun
Energia: 0
Koszt: 500
Wymagania: Barracks
Tech Level: 1
Odpowiednik Alianckiego bunkra – doskonale radzi sobie z piechotą, jednak jest raczej nieskuteczny przeciwko jednostkom opancerzonym.
Tesla Coil
Energia: -75
Koszt: 1500
Wymagania: Radar
Tech Level: 5
Cewka Tesli jest to nowoczesna wieżyczka, porażająca przeciwników prądem. Ma spory zasięg i zadaje duże obrażenia. Można zwiększać ich zasięg i zmniejszyć zapotrzebowanie na prąd dostawiając do nich Tesla troopers.
Psychic Sensor
Energia: -50
Koszt: 1500
Wymagania: Battle Lab
Tech Level: 10
Dzięki temu budynkowi można „podglądać” jakie rozkazy dostają jednostki przeciwnika w zasięgu Psychic Sensora.
Iron Curtain Device
Energia: -200
Koszt: $2500
Wymagania: Battle Lab
Invulnerability
czas odświeżenia: 5:00
Nuclear Missile Silo
Energia: -200
Koszt: $5000
Wymagania: Battle Lab
Nuke Atack
czas odświeżenia: 10:00