Jednostki Sowietów

Attack Dog

Szybkość: średnia
Pancerz: brak
Broń: zęby
Zasięg: bezpośredni
Koszt: 200
Techlevel: 3
Wymagania: Barracks, Kennel

Psy strażnicze potrafią rozszarpać piechotę przeciwnika na strzępy, są jednak bardzo podatne na ostrzał – nie mają żadnego pancerza. Psy są jedynymi jednostkami potrafiącymi wykryć szpiega.

Rifle Infantry

Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Karabin AK-47
Zasięg: krótki
Koszt: 100
Techlevel: 1
Wymagania: Barracks

Mięso armatnie armii sowieckiej, uzbrojony w karabin AK-47 żołdak jest skuteczny przeciw piechocie, a w większych grupach – także przeciw pojazdom.

Grenadier

Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: granaty
Zasięg: krótki
Koszt: 160
Techlevel: 1
Wymagania: Barracks

Grenadierzy są wyspecjalizowaną jednostką uzbrojoną w granaty. Dzięki większej sile ognia niż zwykła piechota radzą sobie także z pojazdami opancerzonymi.

Flame Infantry

Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: Miotacz ognia
Zasięg: krótki
Koszt: 300
Techlevel: 6
Wymagania: Barracks, Tech Center

Żołnierze wyposażeni w miotacze ognia sieją spustoszenie w oddziałach piechoty przeciwnika, nie najgorzej radzą sobie także z budynkami. Są jednak bardzo wrażliwi na atak – jedna zabłąkana kula może doprowadzić do wybuchu.

Engineer

Szybkość: niska
Pancerz: brak
Broń: brak
Zasięg: n/d
Koszt: 500
Techlevel: 5
Wymagania: Barracks

Dzięki inżynierom możesz naprawiać swoje uszkodzone struktury, a także niszczyć i przejmować budynki przeciwnika.

Ore Truck

Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: brak
Zasięg: n/d
Koszt: 1400
Techlevel: 1
Wymagania: War Factory, Ore Refinery

Dzięki temu pojazdowi możesz zbierac kruszec, który po dowiezieniu do przetwórni zamieniany jest na pieniądze. Jednostka ta jest nieuzbrojona, jednak bardzo ciężki pancerz pozwala jej wyjść cało z opresji.

Heavy Tank

Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Podwójne działo 105mm
Zasięg: średni
Koszt: 950
Techlevel: 4
Wymagania: War Factory

Podstawowy czołg armii sowieckiej, lepiej opancerzony i uzbrojony niż czołgi alianckie, jest jednak wolniejszy i droższy.

AP Mine Layer

Szybkość: duża
Pancerz: średni
Broń: Miny przeciwpiechotne
Zasięg: n/d
Koszt: 800
Techlevel: 3
Wymagania: War Factory, Service Depot

Ten pojazd przewozi na pokładzie pięć lekkich min przeciwpiechotnych, a ich zapas może zawsze uzupełnić w Service Depot. Miny sowieckie są skuteczne jedynie przeciwko piechocie, dobrze umiejscowione mogą zniszczyć patrole przeciwnika.

V2 Rocket Launcher

Szybkość: średnia
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety V2
Zasięg: długi
Koszt: 700
Techlevel: 4
Wymagania: War Factory, Radar Dome

Wyrzutnie rakiet V2 pozwalają niszczyć cele nawet ze znacznych odległości. W bezpośrednim starciu nie mają one jednak szans, dlatego nigdy nie zostawiaj ich bez eskorty!

Mobile Radar Jammer

Szybkość: średnia
Pancerz: lekki
Broń: generator szumów
Zasięg: długi
Koszt: 600
Techlevel: 10
Wymagania: War Factory, Radar Dome

Radar Jammer wysyła sygnały zakłócające do radaru przeciwnika, umożliwiając innym jednostkom przygotować atak w ukrycia.

Mammoth Tank

Szybkość: niska
Pancerz: Ciężki
Broń: Podwójne działo 120mm, rakiety
Zasięg: średni
Koszt: 1700
Techlevel: 10
Wymagania: War Factory, Tech Center

Ulubiony czołg wielu dowódców, bardzo ciężki, mocno opancerzony, uzbrojony w dwie wielkie armaty 120mm oraz rakiety, którymi zamienia wroga piechotę oraz lotnictwo w miazgę. Jest dość powolny, jednak nie zmienia to faktu, że jest świetnym czołgiem…

MCV

Szybkość: niska
Pancerz: ciężki
Broń: brak
Zasięg: n/d
Koszt: 2500
Techlevel: 10
Wymagania: War Factory, Service Depot

MCV jest to ruchoma wersja budynku głównego. Zawsze warto trzymać go w rezerwie, na wypadek zniszczenia CY. Jest nieuzbrojony, ma jednak bardzo potężny pancerz.

Transport

Szybkość: duża
Pancerz: średni
Broń: brak
Zasięg: n/d
Koszt: 700
Techlevel: 3
Wymagania: Sub Pen

LST jest dość szybkim i opancerzonym poduszkowcem, na pokładzie którego możesz transportować zarówno czołgi, jak i piechotę przez wodę. Idealne do robienia desantów z morza.

Submarine

Szybkość: niska
Pancerz: średni
Broń: Torpedy
Zasięg: długi
Koszt: 950
Techlevel: 5
Wymagania: Sub Pen

Sowieckie łodzie podwodne są bardzo ciche i trudno je wykryć. Mogą z daleka atakować wrogie jednostki torpedami, jednak aby je odpalić muszą się wynurzyć i zdradzić swą pozycję.

Hind

Szybkość: średnia
Pancerz: ciężki
Broń: Karabin maszynowy Vulcan
Zasięg: krótki
Koszt: 1200
Techlevel: 9
Wymagania: Helipad

Radzieckie śmigłowce bojowe wyposażone są w karabiny Vulcan, dzięki którym radzą sobie doskonale z piechotą, jednak nie sprawdzają się w walce przeciw czołgom.

Mig

Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Rakiety na podczerwień
Zasięg: średni
Koszt: 1200
Techlevel: 10
Wymagania: Airfield

Samoloty MiG są szybsze i lepiej opancerzone od Yaków, mają także dużo lepsze uzbrojenie – dzięki rakietom na podczerwień radzą sobie także z czołgami.

Yak

Szybkość: duża
Pancerz: lekki
Broń: Podwójny karabin maszynowy
Zasięg: krótki
Koszt: 800
Techlevel: 5
Wymagania: Airfield

Jaki atakiem swoimi dwoma karabinami maszynowymi sieją spustoszenie wśród piechoty, jednak przeciwko jednostkom pancernym są bezradne. Słaby pancerz właściwie nie chroni ich przed obroną przeciwlotniczą.

Transport Helocopter

Szybkość: średnia
Pancerz: średni
Broń: brak
Zasięg: n/d
Koszt: 1200
Techlevel: 10
Wymagania: Helipad

Dzięki śmigłowcowi transportowemu Chinook drogą powietrzną przewieźć można pięć jednostek piechoty. Idealny do szybkiego przetransportowania inżynierów do bazy przeciwnika, ale nie tylko.