Machinegun Infantry
Prędkość: niska
Broń: M-16
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: n/1
Koszt: 100
Wymagania: Hand of Nod
To jest podstawowa piechota dla armii NOD. Są dobrzy przeciwko innej piechocie ale brak im możliwości skutecznego ataku na oddziały opancerzone. W dużych grupach niszczą budynki dosyć szybko. We wczesnych stadiach gry robią za dobrych skautów i obrońców.
Rocket Soldier
Prędkość: niska
Broń: rakietnica
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: 2
Koszt: 300
Wymagania: Hand of Nod
Rocket Soldier jest idealną mobilną obroną przed atakami z powietrza. W grupach mogą bez problemu niszczyć wolne pojazdy opancerzone. Jednak sa bardzo mało efektywne przeciwko piechocie.
Engineer
Prędkość: niska
Broń: brak
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 500
Wymagania: Hand of Nod
Inżynierowie służą jako dobry atak strategiczny przeciwko budynkom wroga. Pozbawieni broni nie mogą niszczyć wrogich struktur, ale za to mogą je przejmować. Mogą również bardzo szybko naprawiać budynki w twojej bazie.
Commando
Prędkość: średnia
Broń: snajperka i ładunki C4
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1000
Wymagania: Temple of Nod
Komandos jest specjalną jednostką operacyjną Nod. Od razu niszczy struktury swoimi specjalnymi ładunkami C4, i prawie tak samo szybko załatwia wrogą piechotę. Komandos jest tylko wrażliwy na jednostki opancerzone wroga.
Flamethrower Infantry
Prędkość: mała
Broń: miotacz ognia
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 200
Wymagania: Hand of Nod
Ta jednostka została pomyślna tak, aby mogła bez problemu „przypiekać” masowo wrogą piechotę. Może też podpalać budynki, jednak jej możliwości przeciwko pojazdom opancerzonym są naprawdę małe. Gdy ginie, plecak z paliwem który nosi na plecach, wybucha uszkadzając jednostki znajdujące się wokół.
Chemical Warrior
Prędkość: mała
Broń: chemical sprayer
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 300
Wymagania: Temple of Nod
Ta jednostka jest bardzo podobna do FI, tylko ze zamiast słupa ognia uwalnia trujący gaz. Gaz jest zabójczy dla piechoty, jednak nie wyrządza większej krzywdy strukturom i pojazdom. Jest dostępny tylko w trybie multiplayer.
Harvester
Prędkość: niska
Broń: brak
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1400
Wymagania: Rafineria
Harvester ma tylko jedno zadanie przed sobą: zbierać tiberium i przywozić je do rafinerii. Jest nieuzbrojony, więc przydałaby mu się jakaś obrona piechoty. Bez niego praktycznie nie masz ekonomi i pieniędzy na jednostki.
Nod Buggy
Prędkość: średnia-duża
Broń: karabin M60
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 300
Wymagania: Airstrip
Ta jednostka jest bardzo efektywna we wczesnych stadiach gry. Służy dobrze jako zwiad i jako obrona przeciwko wczesnym atakom piechoty. Buggy ma bardzo małe szanse przeciwko pojazdom opancerzonym.
Recon Bike
Prędkość: duża
Broń: rakiety
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 500
Wymagania: Airstrip
Jest to wręcz idealna jednostka do zwiadu. Jego rakieta jest stworzona do niszczenia lekko opancerzonych pojazdów. Idealna do wczesnych ataków w grupie.
Flame Tank
Prędkość: średnia
Broń: 2x miotacz ognia
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 800
Wymagania: Communications Center
To jest kolejna „zabawka piromana” w arsenale NOD. Jest zabójczy przeciwko piechocie i większości struktur. Gdy zostaje zniszczony, wszystkie otaczające jednostki piechoty giną też z powodu eksplozji.
Mobile Artillery
Prędkość: mała
Broń: działo 155mm
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Techlevel: n/a
Koszt: 450
Wymagania: Communications Center
Jest to idealna jednostka NODu do załatwiania piechoty i struktur. Jej pancerz nie jest zbyt wytrzymały i osłona czołgów jest silnie wskazana.
SSM Launchery
Prędkość: mała
Broń: rakiety Honest John
Zasięg: duży
Pancerz: lekki
Techlevel: n/a
Koszt: 750
Wymagania: Temple of Nod
Jest to prawdziwa maszynka do zabijania na odległość. Jest w stanie załatwić prawie każdą jednostkę. Jednak nie jest w stanie obronić się przeciwko atakom close combat. Wymaga osłony czołgów i piechoty. Dostępna tylko w trybie multiplayer.
Stealth tank
Prędkość: średnia
Broń: rakiety
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 900
Wymagania: Communications Center
Dziecko najnowszej technologi Stealth. Przemierza pola bitwy niezauważalne dla przeciwnika, odkrywając swoją pozycję dopiero gdy zaatakuje.
Mobile Construction Vehicle
Prędkość: mała
Broń: brak
Zasięg: duży
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 5000
Wymagania: Temple of Nod
Od tego pojazdu wszystko się zaczyna. To z niego powstaje Construction Yard. Bardzo ważne jest aby ta jednostka nie została stracona (lub struktura w którą się zamienia).
Apache Attack Chopper
Prędkość: duża
Broń: gattling cannon
Zasięg: duży
Pancerz: cięzki
Techlevel: n/a
Koszt: 1200
Wymagania: helipad
Apache jest podporą sił powietrznych NOD. Jego działko szybko eliminuje piechotę, a pojazdy troszkę dłużej.
Transport „Chinook” Helicopter
Prędkość: duża
Broń: brak
Zasięg: duży
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 5000
Wymagania: helipad
Ta jednostka jest przeznaczona do powietrznego transportu piechoty. Jest takim APC, tylko potrafi latać.