Jednostki Nod

Machinegun Infantry

Prędkość: niska
Broń: M-16
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: n/1
Koszt: 100
Wymagania: Baraki
To jest podstawowa piechota dla armii NOD. Są dobrzy przeciwko innej piechocie ale brak im możliwości skutecznego ataku na oddziały opancerzone. W dużych grupach niszczą budynki dosyć szybko. We wczesnych stadiach gry robią za dobrych skautów i obrońców.

Granadier

Prędkość: niska
Broń: granaty
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 150
Wymagania: Baraki
Ta piechota służy jako dobra obrona (i atak) przeciwko jednostką opancerzonym, zwłaszcza gdy są w dużych grupach. Granadzierzy są dobrzy również przeciwko wrogiej piechocie. Ich granaty mają duży zasięg, więc mogą być używane do ataków podjazdowych.

Rocket Soldier

Prędkość: niska
Broń: rakietnica
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: 2
Koszt: 300
Wymagania: Baraki
Rocket Soldier jest idealną mobilną obroną przed atakami z powietrza. W grupach mogą bez problemu niszczyć wolne pojazdy opancerzone. Jednak sa bardzo mało efektywne przeciwko piechocie.

Engineer

Prędkość: niska
Broń: brak
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 500
Wymagania: Baraki
Inżynierowie służą jako dobry atak strategiczny przeciwko budynkom wroga. Pozbawieni broni nie mogą niszczyć wrogich struktur, ale za to mogą je przejmować. Mogą również bardzo szybko naprawiać budynki w twojej bazie.

Commando

Prędkość: średnia
Broń: snajperka i ładunki C4
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1000
Wymagania: Baraki
Komandos jest specjalną jednostką operacyjną NOD. Od razu niszczy struktury swoimi specjalnymi ładunkami C4, i prawie tak samo szybko załatwia wrogą piechotę. Komandos jest tylko wrażliwy na jednostki opancerzone wroga.

Flamethrower Infantry

Prędkość: mała
Broń: miotacz ognia
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 200
Wymagania: Baraki
Ta jednostka została pomyślna tak, aby mogła bez problemu „przypiekać” masowo wrogą piechotę. Może też podpalać budynki, jednak jej możliwości przeciwko pojazdom opancerzonym są naprawdę małe. Gdy ginie, plecak z paliwem który nosi na plecach, wybucha uszkadzając jednostki znajdujące się wokół.

Chemical Warrior

Prędkość: mała
Broń: chemical sprayer
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Techlevel: n/a
Koszt: 300
Wymagania: Baraki
Ta jednostka jest bardzo podobna do FI, tylko ze zamiast słupa ognia uwalnia trujący gaz. Gaz jest zabójczy dla piechoty, jednak nie wyrządza większej krzywdy strukturom i pojazdom. Jest dostępny tylko w trybie multiplayer.

Harvester

Prędkość: niska
Broń: brak
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 1400
Wymagania: rafineria
Harvester ma tylko jedno zadanie przed sobą: zbierać tiberium i przywozić je do rafinerii. Jest nieuzbrojony, więc przydałaby mu się jakaś obrona piechoty. Bez niego praktycznie nie masz ekonomi i pieniędzy na jednostki.

Nod Buggy

Prędkość: średnia-duża
Broń: karabin M60
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 300
Wymagania: fabryka
Ta jednostka jest bardzo efektywna we wczesnych stadiach gry. Służy dobrze jako zwiad i jako obrona przeciwko wczesnym atakom piechoty. Buggy ma bardzo małe szanse przeciwko pojazdom opancerzonym.

Recon Bike

Prędkość: duża
Broń: rakiety
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 500
Wymagania: fabryka
Jest to wręcz idealna jednostka do zwiadu. Jego rakieta jest stworzona do niszczenia lekko opancerzonych pojazdów. Idealna do wczesnych ataków w grupie.

Flame Tank

Prędkość: średnia
Broń: 2x miotacz ognia
Zasięg: niski
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 800
Wymagania: fabryka
To jest kolejna „zabawka piromana” w arsenale NOD. Jest zabójczy przeciwko piechocie i większości struktur. Gdy zostaje zniszczony, wszystkie otaczające jednostki piechoty giną też z powodu eksplozji.

Mobile Artillery

Prędkość: mała
Broń: działo 155mm
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Techlevel: n/a
Koszt: 450
Wymagania: fabryka
Jest to idealna jednostka NODu do załatwiania piechoty i struktur. Jej pancerz nie jest zbyt wytrzymały i osłona czołgów jest silnie wskazana.

SSM Launchery

Prędkość: mała
Broń: rakiety Honest John
Zasięg: duży
Pancerz: lekki
Techlevel: n/a
Koszt: 750
Wymagania: fabryka
Jest to prawdziwa maszynka do zabijania na odległość. Jest w stanie załatwić prawie każdą jednostkę. Jednak nie jest w stanie obronić się przeciwko atakom close combat. Wymaga osłony czołgów i piechoty. Dostępna tylko w trybie multiplayer.

Stealth tank

Prędkość: średnia
Broń: rakiety
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 900
Wymagania: fabryka
Dziecko najnowszej technologi Stealth. Przemierza pola bitwy niezauważalne dla przeciwnika, odkrywając swoją pozycję dopiero gdy zaatakuje.

Mobile Construction Vehicle

Prędkość: mała
Broń: brak
Zasięg: duży
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 5000
Wymagania: fabryka
Od tego pojazdu wszystko się zaczyna. To z niego powstaje Construction Yard. Bardzo ważne jest aby ta jednostka nie została stracona (lub struktura w którą się zamienia).

Apache Attack Chopper

Prędkość: duża
Broń: gattling cannon
Zasięg: duży
Pancerz: cięzki
Techlevel: n/a
Koszt: 1200
Wymagania: helipad
Apache jest podporą sił powietrznych NOD. Jego działko szybko eliminuje piechotę, a pojazdy troszkę dłużej.

Transport „Chinook” Helicopter

Prędkość: duża
Broń: brak
Zasięg: duży
Pancerz: średni
Techlevel: n/a
Koszt: 5000
Wymagania: helipad
Ta jednostka jest przeznaczona do powietrznego transportu piechoty. Jest takim APC, tylko potrafi latać.