Jednostki GDI

Light Infantry

Prędkość: wolny
Broń:karabinek M16 Mk. II
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 1
Koszt: 120
Wymagania: Baraki
Light Infantry uzbrojony w karabinek bliskiego zasiegu nie ma zbyt wielu szans aby wgrac potyczke w pojedynke. Doskonale sprawdza sie w wiekszych grupach, niszczac przeciwna armie piechurow lub niszczac pojazdy z lekkim pancerzem.

Disk Thrower

Prędkość: wolny
Broń: granaty
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 200
Wymagania: Baraki
Jednostka doskonale sprawdza się w grupach przeciwko wrogim pojazdom. Uzbrojona w aerodynamiczne granaty może tez niszczyć bez problemu budynki

Jump Jet Infantry

Prędkość: średnia
Broń: karabinek Vulcan
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 6
Koszt: 600
Wymagania: Baraki, Radar
Jump Jet Infantry jest to piechur uzbrojony w plecak odrzutowy. Jedyne co mu może zaszkodzić do działka przeciwlotnicze. Doskonale sprawdza się w kilkoosobowych grupach przeciwko wszelkim jednostkom oraz budynków.

Medic

Prędkość: wolny
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: lekki
Techlevel: 4
Koszt: 600
Wymagania: Baraki
Medic przydaje sie tylko wtedy, kiedy dochodzi do bitwy na piechurow. Uzbrojony tylko w apteczke leczy rannych zolnierzy.

Engineer

Prędkość: wolny
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 500
Wymagania: Baraki
Engineer jest jednostka dzięki której możemy naprawiać mosty lub przechwytywać wrogie budynki. Może też go użyć do naprawy uszkodzonych budynków.

Ghoststalker

Prędkość: wolny
Broń: rail gun
Zasięg: sredni
Pancerz: lekki
Techlevel: 10
Koszt: 1750
Wymagania: Baraki, Tech Center
Uzbrojony w mini rail gun oraz C4 jest doskonalą jednostki wojenna. Rail gun zniesie niemal wszystkie jednostki z powierzchni ziemi a C4 wysadzi każdy wrogi budynek. Doskonale sprawdza sie na polu bitwy, jednym z większych jego plusy jest to, iż jest mutantem i ładuje energie na Tiberium.

Wolverine

Prędkość: srednia
Broń: podwojny karabinek
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 500
Wymagania: War Factory
Mala, lecz dość szybka jednostka uzbrojona w podwójny karabinek maszynowy doskonale eliminuje piechotę. Doskonale nadaje sie tez do odkrywania obcego terenu lub wykonywania patrolu.

Amphibious APC

Prędkość: szybka
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: średni
Techlevel: 6
Koszt: 800
Wymagania: War Factory
Doskonalą jednostka transportowa która możne szybko przemieścić naszych piechurów na pole bity. Może również płyną na wodzie co może nieco zaskoczyć naszego wroga gdy na przykład będziemy mieć w środku 5 inżynierów.

Titan

Prędkość: wolny
Broń: dzialko 120mm
Zasięg: sredni
Pancerz: sredni
Techlevel: 3
Koszt: 800
Wymagania: War Factory
Doskonalą jednostka szturmowa lub obronna. W większych grupach nie do pokonania. Skutecznie eliminuje wrogie pojazdy, niestety z piechota ma nie co większe problemy.

Hover MLRS

Prędkość: szybka
Broń: long range missle
Zasięg: daleki
Pancerz: sredni
Techlevel: 7
Koszt: 900
Wymagania: War Factory, Tech Center
Hover Multi-Launch Rocket System (MLRS) jest doskonała jednostka odkrywcza lub szturmowa. W kilkoosobowych grupach skutecznie eliminuje pojazdy oraz jednostki powietrzne. Wielka zaleta tej jednostki jest to ze unosi sie na ziemia i może przepłynąć nad woda bez większych problemów.

Disrupter

Prędkość: wolny
Broń: resonance wave
Zasięg: daleki
Pancerz: ciezki
Techlevel: 9
Koszt: 1300
Wymagania: War Factory, Tech Center
Jest to wprost idealna jednostka szturmowa, uzbrojona w działko fal rezonansowych które eliminuje piechotę, pojazdy oraz budynki w mgnieniu oka. W większych grupach nie do pokonania. Jedynym minusem jednostki jest prędkość z jaka sie porusza.

Mammoth Mk. II

Prędkość: wolny
Broń: podwójny rail gun, przeciw powietrzne działko
Zasięg: daleki
Pancerz: ciezki
Techlevel: 10
Koszt: 3000
Wymagania: War Factory, Tech Center
Mammoth Mk. II jest najpotężniejsza jednostka w grze. Uzbrojony w podwójnie działko rail gun niszczy wszystko co mu stanie na drodze. Uzbrojony jest również w działo przeciwlotnicze który niszczy jednostki powietrzne. Jest to jednostka prawie idealna, ale sposób w jaki sie porusza jest chyba najwolniejszy w całej grze. Ale nie można mieć wszystkiego :).

Mobile Sensor Array

Prędkość: srednia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: sredni
Techlevel: 6
Koszt: 950
Wymagania: War Factory, Tech Center
Mobile Sensor Array jest bardzo przydatna jednostka do obrony bazy. Po rozstawieniu jednostka będzie nam pokazywać wszelkie niewidzialne jednostki oraz jednostki podziemne które zbliżają sie do bazy.

Harvester

Prędkość: srednia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: ciezki
Techlevel: 1
Koszt: 1400
Wymagania: War Factory, Tiberium Rafinery
Harvester jest to jednostka która zbiera Tiberium z pola a następnie wysypuje do Rafinery. Jest to jedna z najważniejszych jednostek na polu bitwy, gdyż bez niego nie będziemy mieli pieniędzy, a bez pieniędzy nie zbuduje sie armii :).

Mobile Construcion Vehicle

Prędkość: wolny
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: ciezki
Techlevel: 6
Koszt: 3000
Wymagania: War Factory, Tech Center
Mobile Contruction Vehicle (MCV) po rozłożeniu zmienia sie w Construcion Yard. Podczas każdej bitwy przyda sie chociaż jedno zapasowe MCV.

Orca Fighter

Prędkość: szybka
Broń: podwójne działko rakietowe
Zasięg: bliski
Pancerz: sredni
Techlevel: 5
Koszt: 1000
Wymagania: Helipad
Orca Figher jest jednostka latająca która skutecznie może wyeliminować wrogie pojazdy. Do ataku bazy lub piechoty raczej nieskuteczna.

Orca Bomber

Prędkość: wolny
Broń: hig-explosive bombs
Zasięg: bliski
Pancerz: ciezki
Techlevel: 8
Koszt: 1200
Wymagania: Helipad
Dobra jednostka szturmowa lub obronna. Uzbrojona w kilka bomb o wysokiej sile rażenia skutecznie niszczy budynki, pojazdy oraz piechotę. W większych grupach skutecznie może zrobić spustoszenie w bazie przeciwnika.

Orca Carryall

Prędkość: szybka
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: sredni
Techlevel: 7
Koszt: 1000
Wymagania: Helpiad, Service Depot
Orac Carryall jest jednostka które może przetransportować każdy pojazd na bole bitwy. Niestety jednym razem może przewieść tylko jeden pojazd. Dobrze sprawdza sie w duecie: Orca Carryall + Mammoth Mk. II :).