
Light Infantry
Prędkość: wolny
Broń:karabinek M16 Mk. II
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 1
Koszt: 120
Wymagania: Baraki
Light Infantry uzbrojony w karabinek bliskiego zasięgu nie ma zbyt wielu szans aby wygrać potyczkę w pojedynkę. Doskonale sprawdza sie w większych grupach, niszcząc przeciwna armie piechurów lub niszcząc pojazdy z lekkim pancerzem.

Rocket Infantry
Prędkość: wolny
Broń: rocket launcher
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 250
Wymagania: Baraki
Rocket Infantry jest doskonalą jednostka przeciwlotnicza. Doskonale również sprawdza sie w grupach przeciwka jednostkom.

Cyborg Infantry
Prędkość: wolny
Broń: karabin maszynowy
Zasięg: bliski
Pancerz: sredni
Techlevel: 4
Koszt: 650
Wymagania: Hand of Nod
Cyborg jest rezultatem badan ludzi zmutowanych przez Tiberium w połączeniu z maszynami. Ta jednostka skutecznie eliminuje piechotę oraz pojazdy o lekkim pancerzu.

Engineer
Prędkość: wolny
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 500
Wymagania: Baraki
Engineer jest jednostka dzięki której możemy naprawiać mosty lub przechwytywać wrogie budynki. Można tez go użyć do naprawy uszkodzonych budynków.

Cyborg Commando
Prędkość: wolny
Broń: plasma cannon
Zasięg: sredni
Pancerz: średni
Techlevel: 10
Koszt: 2000
Wymagania: Hand of Nod, Temple of Nod
Cyborg Commando jest doskonalą jednostka eliminująca niemal wszystko co stanie mu na drodze. Uzbrojony w działko plazmowe skutecznie niszczy tez budynki. Gdy jest zraniony to można go postawić na Tiberium aby sie „podładował”.

Mutant Hijacker
Prędkość: średnia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: lekki
Techlevel: 10
Koszt: 1500
Wymagania: Hand of Nod, Temple of Nod
Kolejny z rodziny mutantow. Został on stworzony tylko po to aby kraść wrogie pojazdy gdyz nie jest urojony z zadna bron. Skutecznie może przejąć każdy wrogi pojazd, nieważne czy jest to Harvester czy Mammoth Mk. II.

Subterranean APC
Prędkość: średnia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: średni
Techlevel: 6
Koszt: 800
Wymagania: War Factory, Tech Center
Dobra jednostka transportowa. Przewiezie 5 piechurów w każde miejsce na polu bitwy. Wielka zaleta tej jednostki jest to ze porusza sie ona pod powierzchnia ziemi, także możemy skutecznie zaskoczyć przeciwnika gdy włożymy 5 inżynierów i wjedziemy mu w środek bazy :).

Attack Cycle
Prędkość: szybka
Broń: działko rakietowe
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 5
Koszt: 200
Wymagania: War Factory
Attack cycle jest skuteczna jednostka odkrywcza. W potyczce z innym pojazdami lub piechota nie ma szans. Radziłbym używać tej jednostki tylko do celów zwiadowczych.

Attack Buggy
Prędkość: szybka
Broń: karabinek maszynowy
Zasięg: bliski
Pancerz: lekki
Techlevel: 2
Koszt: 500
Wymagania: War Factory
Ta jednostka skutecznie eliminuje piechotę. W grupie dobrze niszczy pojazy o lekkim pancerzu. Attack Buggy może również szybko odkryć ukryty teren.

Tick Tank
Prędkość: wolny
Broń: działko
Zasięg: daleki
Pancerz: ciężki
Techlevel: 3
Koszt: 800
Wymagania:War Factory
Tick Tank jest dobrym czołgiem obronny, jak i szturmowy. W większych grupach zrobi spustoszenie w bazie wroga. Potrafi się ufortyfikować w celu poprawienia pola rażenia oraz zasięgu działka.

Artillery
Prędkość: wolny
Broń: działa dalekiego zasięgu
Zasięg: daleki
Pancerz: średni
Techlevel: 6
Koszt: 975
Wymagania: War Factory, Radar
Artillery aby moc strzelać musi sie najpierw ufortyfikować. Uzbrojony w działa dalekiego zasięgu doskonale sprawdza sie zarówno w defensywie jak i ofensywie.

Stealth Tank
Prędkość: średnia
Broń: podwójnie działko rakietowe
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: 9
Koszt: 1100
Wymagania: War Factory, Tech Center
Niewidzialna jednostka uzbrojona w podwójne działko rakietowe. Jest to dobra jednostka w celach odkrywczych. W grupie skutecznie eliminuje wszelkie pojazdy oraz jednostki latajace. Stealth tank’a może odkryć tylko działka obronne bazy, przypadkowe jednostki lub Mobile Sensor Array.

Devil’s Tongue
Prędkość: średnia
Broń: miotacz ognia
Zasięg: bliski
Pancerz: średni
Techlevel: 9
Koszt: 750
Wymagania: War Factory, Tech Center
Devil’s Tongue jest skuteczna jednostka do eliminowania wrogiej piechoty. W grupie potrafi tez nieźle namieszać w bazie wroga ponieważ jednostka porusza sie pod powierzchnia ziemi, co może byc niemiła niespodzianka dla wroga.

Mobile Repair Vehicle
Prędkość: szybka
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: średni
Techlevel: 7
Koszt: 1000
Wymagania: War Factory, Tech Center
Dzieki temu pojazdowi będziemy mogli naprawiać wszystkie uszkodzone pojazdy. Jednostka może przydać sie tez na polu bitwy do szybkiej naprawy pojazdów.

Mobile Sensor Array
Prędkość: srednia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: średni
Techlevel: 6
Koszt: 950
Wymagania: War Factory, Tech Center
Mobile Sensor Array jest bardzo przydatna jednostka do obrony bazy. Po rozstawieni jednostka będzie nam pokazywać wszelkie niewidzialne jednostki oraz jednostki podziemne które zbliżają sie do bazy.

Weed Eater
Prędkość: średnia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: lekki
Techlevel: 10
Koszt: 1400
Wymagania: War Factory, Waste Facility
Ten pojazd zbiera żyły Tiberium które następnie są używane w produkcji Chemical Missle.

Banshee
Prędkość: średnia
Broń: podwójnie działko plazmowe
Zasięg: bliski
Pancerz: średni
Techlevel: 9
Koszt: 1500
Wymagania: Helipad, Tech Center
NOD stworzyli ta jednostkę opierając się na technologii pozaziemskiej. Ta jednostka skutecznie niszczy wrogie pokazy, a w grupach bez problemów może zmieść bazę wroga z powierzchni ziemi.

Harpy
Prędkość: średnia
Broń: karabinek maszynowy
Zasięg: średni
Pancerz: średni
Techlevel: 5
Koszt: 1000
Wymagania: Helipad
Harpy jest to jednostka latająca która skutecznie eliminuje piechotę oraz pojazdy. W grupie skutecznie może zniszczyć kilka budynków.

Mobile Construcion Vehicle
Prędkość: wolny
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: ciężki
Techlevel: 6
Koszt: 3000
Wymagania: War Factory, Tech Center
Mobile Contruction Vehicle (MCV) po rozłożeniu zmienia sie w Construcion Yard. Podczas każdej bitwy przyda się chociaż jedno zapasowe MCV.

Harvester
Prędkość: średnia
Broń: N/A
Zasięg: N/A
Pancerz: ciężki
Techlevel: 1
Koszt: 1400
Wymagania: War Factory, Tiberium Rafinery
Harvester jest to jednostka które zbiera Tiberium z pola a następnie wysypuje do Rafinery. Jest to jedna z najważniejszych jednostek na polu bitwy, gdyż bez niego nie będziemy mieli pieniędzy, a bez pieniędzy nie zbuduje się armii :).