
Construction Yard (MCV)
koszt: $2500
Energia: 0
Wymagania: brak

Power Plant
koszt: $300
Energia: +100
Wymagania: brak
Power Turbine
Koszt: $100
Energia: +50

Tiberium Refinery
Koszt: $2000
Energia: -30
Wymagania: Power Plant

Tiberium Silo
Koszt: $150
Energia: -10
Wymagania: Tiberium Refinery

Barracks
Koszt: $300
Energia: -20
Wymagania: Power Plant

War Factory
Koszt: $2000
Energia: -30
Wymagania: Tiberium Refinery, Barracks

Radar
Koszt: $1000
Energia: -40
Wymagania: Tiberium Refinery

Service Depot
Koszt: $1200
Energia: -30
Wymagania: War Factory

Helipad
Koszt: $500
Energia: -10
Wymagania: Radar

Tech Center
Koszt: $1500
Energia: -200
Wymagania: War Factory, Radar

Upgrade Center
Koszt: $1000
Energia: -150
Wymagania: Tiberium Refinery, Tech Center
Hunter-Seeker Control
Koszt: $1000
Energia: -50
Ion Cannon Control Uplink
Koszt: $1000
Energia: -100
Hunter-Seeker Release
Koszt: brak
czas odświeżenia: 12:00
Ion Cannon
Koszt: brak
czas odświeżenia: 8:30

Pavement
Koszt: $75
Energia: 0
Wymagania: Barracks

Concrete Walls
Koszt: $100
Energia: 0
Wymagania: Barracks

Gate
Koszt: $250
Energia: 0
Wymagania: Barracks

Component Tower
Koszt: $200
Energia: -10
Wymagania: Barracks
Vulcan Cannon Upgrade
Koszt: $150
Energia: -20
Rocket-Propelled Grenade
Koszt: $600
Energia: -20
Surface-to-Air Missile
Koszt: $300
Energia: -30

Firestorm Generator
Koszt: $2000
Energia: -200
Wymagania: Tech Center
Firestorm Defense
Koszt: brak
czas odświeżenia: 3:00

Firestorm Wall
Koszt: $50
Energia: -2 na pole
Wymagania: Firestorm Generator

Electro-Magnetic Pulse (EMP) Cannon
Koszt: $1000
Energia: -150
Wymagania: Radar
Electro-Magnetic Pulse (EMP)
Koszt: brak
czas odświeżenia: 4:30