Jak Jim rozpoczął swoja przygodę z serią Command & Conquer? jak wyglądały jego pierwsze kroki w EA? Skąd wziął się nick jimtern? Jak wyglądał początek współpracy EA z Petroglyph nad C&C Remastered? Te jak i wiele wiele innych ciekawych informacji znajdziecie w przeprowadzonej ponad 40 minutowej rozmowie Sama Machkoveh z Jim Vessella zamieszczonej na kanale twitter Ars Technica.
„The online play uses dedicated servers, and that’s the main challenge of getting mods to work online… That’s one big reason we want to get LAN play up and running, so people can use mods and play online.”
More #CCRemaster livechat, happening now: https://t.co/zWLypf7m0t
— Ars Technica (@arstechnica) June 16, 2020
Depeche Mode i Command & Conquer, te dwie marki znaczą dla mnie więcej niż tylko słowa. Muzycznie, Prezes fan klubu Depeche Mode „PIMPF”, dj, organizator, eventów muzycznych; gamingowo członek redakcji serwisu 'Strefa Command & Conquer’ oraz 'Imperium Westwood’.