C&C Generals

Twórca: EA Pacific
Wydawca: Electronic Arts
Data wydania: 11 lutego 2003

 

C&C Generals używa nowego engine’u 3D – SAGE – stworzonego w EA Irvine. Interface pozostał natomiast w 2D. Gra wprowadza bardzo dużo zmain do świata C&C.; Możemy wybrać jedną z trzech stron konfliktu: Chiny, USA, oraz Global Liberation Army [GLA]. Każda z sił posiada szereg użytecznych ulepszeń, które zwiększają skuteczność naszej armii. Surowce otrzymujemy dzięki Supply Trucks / Workers / Chinook Helicopters, które odbierają je z rozmieszczonych po całej mapie Warehouses. Dostępne są także mniej oficjalne źródła pieniędzy jak Black Market, Oil Derrick, czy hacker, który kradnie pieniądze via Internet. Jednostki mogą zdobywać dalsze poziomy doświadczenia, które sukcesywnie zwiększają ich skuteczność. Możliwa jest walka powietrze – powietrze, co oznacza, że samoloty będą mogły nawiązać między sobą walkę rodem z kinowych superprodukcji. Przed premierą udostępniono edytor map, by gracze mogli się z nim zaznajomić jeszcze przed zakupem gry, przez co przed premierą, gra posiadała już całkiem sporą ilość Fan-Map. Generals posiadają wizualny język skryptowy, który pozwala na łatwe tworzenie bardzo rozbudowanych MOD’ów. Także tryb Multiplayer został udoskonalony. Dostępne są nowe odznaczenia ladderowe, oraz komunikator, dzięki któremu możemy kontaktować się z naszymi przyjaciółmi.

Wymagania rekomendowane:
Procesor: 1.8 Ghz Intel® Pentium®/AMD® Athlon
HDD: 2 Gb
Grafika: Nvidia Geforce 3 i wzwyż
Dźwięk: 16-bitowa kompatybilna z DirectX 8.1
RAM: 256 Mb
Multiplayer: Cable, DSL i lepsze

Minimalne wymagania:
Procesor: 800 Mhz Intel® Pentium®/AMD® Athlon
HDD: 1.8 Gb
Grafika: 32mb kompatybilna z DirectX 8.1
Dźwięk: 16-bitowa kompatybilna z DirectX 8.1
RAM: 128 Mb
Multiplayer: LAN, 56k modem