Speciale Chiny

Poniżej przedstawione są tzw. „speciale”, które posiadają Chiny. Na początku każdej gry zaczynamy jako 1 Star General i otrzymujemy 1 punkt. W miarę zdobywania doświadczenia w walce awansujemy na następne poziomy i otrzymujemy kolejne punkty, które możemy wydać na poniższe speciale. Niektóre z nich wymagają wyższych poziomów doświadczenia jak i punktów, ale dają duże korzyści (np. EMP Pulse, która wymaga 5 poziomu doświadczenia i wydania na nią 5 punktów), więc warto wykorzystywać swoje punkty.

Red Guard Training

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 1 punkt
Trening Red Guardów sprawi, że następni wytrenowani Red Guard’dzi będą mieli status weterana.

Cluster Mines

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 2 punkty
Wybierając tą opcję mamy możliwość wykonania bombardowania w dowolnym miejscu na mapie. Nalot wzywamy z Command Center.

Artillery Training

Wymagania: 1 Star General
Koszt: 1 punkt
Trening artylerii sprawi, że następne wyprodukowane jednostki artylerii (Nuke Cannon oraz Inferno Cannon) będą miały status weterana.

Nuke Cannon

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1 punkt
Jednostka przewożąca mały taktyczny pocisk nuklearny, który jest niezastąpiony przy ataku dobrze bronionej bazy. Produkuje się ją w War Factory. Do produkcji wymaga także Propaganda Center.

Artillery Barrage

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja Artillery Barrage ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość ataku 3 pociskami artyleryjskimi na dowolne miejsce na mapie. W drugim stopniu artylerie atakuą 6 pociskami, a w trzecim atakują już 12 pociskami. Po wykonaniu ataku musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następny. Wszystkie bombardowania wykonujemy z Command Center.

Cash Hack

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja Cash Hack ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość kradzieży 1000$ z dowolnie wybranego Supply Center lub Supply Stash wroga (najpierw jednak musi być odkryte na mapie) .W drugim stopniu możemy ukraść 2000$, a w trzecim 4000$. Jednakże jeśli wróg będzie posiadał np. tylko 100$ to uzyskamy jedynie 100$. Po wykonaniu kradzieży musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następną. Speciala aktywujemy z Command Center.

Emergency Repair

Wymagania: 3 Star General
Koszt: 1, 2, 3 punkty
Opcja Emergency Repair ma 3 stopnie zaawansowania. By odblokować 3 stopień, trzeba wpierw odblokować stopnie 1 i 2. Każdy stopień kosztuje kolejno 1, 2 i 3 punkty. Special ten w pierwszym stopniu daje nam możliwość naprawy wszystkich jednostek zmechanizowanych we wyznaczonym obszarze przez 30 sekund. W drugim stopniu naprawa trwa 45 sekund, a w trzecim 60. Po wykonaniu napraw musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następne. Emergency Repai aktywujemy z Command Center.

EMP Pulse

Wymagania: 5 Star General
Koszt: 5 punktów
EMP Pulse stanowi drugą superbroń Chin. Jest to bardzo potężny ładunek tworzący ogromne wyładowanie elektro-magnetyczne wyłączające i niszczące wszystkie elektroniczne sprzęty czy pojazdy i budynki. Bomba zrzucana jest z samolotu na wyznaczony wcześniej obszar. Po ataku musimy odczekać trochę czasu, zanim będziemy mogli przeprowadzić następny.