US Ranger
Prędkość: wolny
Broń: karabin maszynowy, granaty flash bang
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Koszt: 225
Wymagania: Barracks
Zdolności: Combat Drop, Flashbangs, Building Capture
Ulepszenia: Advanced Training, Building Capture, Flashbangs
Podstawowa jednostka piechoty USA. Może zostać zrzucona z samolotu B-52 w dowolnym punkcie mapy po odblokowaniu tej możliwości w menu z punktami doświadczenia. Przystosowana do przejmowania okupowanych budynków cywilnych przy współpracy z helikopterem Chinook. Potrafi także przejąć wrogie i neutralne struktury po ukończeniu ulepszenia Capture Building. Dostępne jest także ulepszenie dające dostęp do granatów błyskowych, które świetnie nadają się do walki z piechotą zarówno na otwartym terenie jak i w budynkach.
Missle Defender
Prędkość: wolny
Broń: bazooka
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Koszt: 300
Wymagania: Barracks
Zdolności: pociski naprowadzane laserowo
Ulepszenia: Advanced Training
Jednostka skuteczna przeciw jednostkom powietrznym i opancerzonym. Ma możliwość ataku laserowo naprowadzanymi pociskami, które śledzą cel. W kontakcie inną piechotą bez szans.
Pathfinder
Prędkość: wolny
Broń: karabin snajperski
Zasięg: długi
Pancerz: brak
Koszt: 600
Wymagania: Barracks, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: Kamuflaż, wykrywanie ukrytych jednostek
Ulepszenia: Advanced Training
Amerykański snajper, którego można trenować dopiero po odblokowaniu go w menu doświadczenia. Kiedy się nie rusza i nie strzela, pozostaje niewidoczny dla wroga. Potrafi wykryć ukryte jednostki wroga. Skuteczny przeciwko piechocie.
Colonel Burton
Prędkość: wolny
Broń: karabin maszynowy, C4
Zasięg: krótki
Pancerz: lekki
Koszt: 1500
Wymagania: Barracks, Strategy Center
Zdolności: Cichy atak nożem, podkładanie bomb
Ulepszenia: Advanced Training
Specjalny Ranger, coś ala Tanya z RA i RA2. Jest niewidoczny dla wroga, dopóki nie zaatakuje (wyjątek stanowi cichy atak nożem, który pozwala mu wyeliminować jednostkę piechoty, nie zostając zauważonym). Dzięki swoim C4, (które można odpalić ręcznie, lub nastawić na odliczanie czasu) skutecznie rozprawia się z budynkami oraz czołgami wroga. Efektywny przeciwko wrogiej piechocie.
Pilot
Prędkość: wolny
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: brak
Koszt: nie dotyczy
Wymagania: Zniszczenie pojazdu, w którym się znajdował
Zdolności: Przekazanie stanu weterana
Ulepszenia: Advanced Training
Każdy amerykański pojazd i samolot posiada pilota. Jeśli dana jednostka będzie bardzo mocno uszkodzona, pilot ewakuuje się z niej. Po ewakuacji możesz objąć nad nim kontrolę i wprowadzić do innego pojazdu, dając mu status weterana.
Crusader Tank
Prędkość: dość szybki
Broń: działo pancerne
Zasięg: średni
Pancerz: ciężki
Koszt: 900
Wymagania: War Factory
Zdolności: brak
Ulepszenia: Advanced Training, Scout Drone, Tank Drone, Composite Armor
Podstawowy czołg armii USA. Skuteczny przeciwko innym czołgom. Nie przydatny do walki z piechotą. Jego pancerz może zostać poddany ulepszeniu Composite Armor, które zwieksza jego pancerz. Drugą możliwością ulepszenia jest wyposażenie go w scout lub tank drone’a.
Paladin Tank
Prędkość: dość szybki
Broń: działo pancerne, laser
Zasięg: średni
Pancerz: ciężki
Koszt: 1200
Wymagania: War Factory, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: brak
Ulepszenia: Advanced Training, Scout Drone, Tank Drone, Composite Armor
Najsilniejszy czołg na wyposażeniu USA, który można budować dopiero po odblokowaniu go w menu doświadczenia. Dobrze radzi sobie zarówno z czołgami jak i z piechotą. Laser, który znajduje się na jego wieżyczce, służy do eliminowania piechoty oraz nadlatujących pocisków. Jego pancerz może zostać poddany ulepszeniu Composite Armor, które zwiększa jego pancerz. Drugą możliwością ulepszenia jest wyposażenie go w scout lub tank drone’a.
Humvee
Prędkość: szybki
Broń: karabin maszynowy, rakiety TOW
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 700
Wymagania: War Factory
Zdolności: Przewożenie do 5 osób
Ulepszenia: Advanced Training, Scout Drone, Tank Drone, TOW Rockets
Lekki pojazd terenowy, który jest wstanie przebyć każdy teren, poza wodą. Wyposażony w karabin maszynowy. Może zostać wyposażony w wyrzutnie rakiet TOW. Potrafi transportować do 5 jednostek piechoty.
Ambulance
Prędkość: szybki
Broń: neutralizator toksyn
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 600
Wymagania: War Factory
Zdolności: Leczenie piechoty, neutralizowanie toksyn, przewóz 3 żołnierzy
Ulepszenia: Advanced Training, Scout Drone, Tank Drone
Jednostka odpowiedzialna za oczyszczanie skażonego (radioaktywnie, bądź chemicznie) terenu. Leczy także rannych żołnierzy. Jednostki wprowadzone do pojazdu leczą się znacznie szybciej niż te, które są w jego sąsiedztwie. Ma bardzo lekki pancerz, dlatego warto zawsze dać mu jakąś ochronę.
Tomahawk Mobile Missile Launcher
Prędkość: wolny
Broń: pociski Tomahawk
Zasięg: bardzo długi
Pancerz: lekki
Koszt: 1200
Wymagania: War Factory, Strategy Center
Zdolności: brak
Ulepszenia: Advanced Training, Scout Drone, Tank Drone
Jednostka artyleryjska przewożąca pociski Tomahawk. Świetnie nadaje się do niszczenia budynków oraz dużych grup jednostek wroga. Łatwa do zniszczenia, dlatego zawsze warto odpowiednio ją ochraniać.
Bulldozer
Prędkość: wolny
Broń: nie dotyczy
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: brak
Koszt: 1000
Wymagania: Command Center
Zdolności: Budowa struktur, usuwanie min
Ulepszenia: brak
Jednostka niezbędna do konstrukcji budynków. Zrywa z tradycjami CNC gdzie budynki wyskakiwały z ziemi. Teraz dokładnie widać jak budynek powstaje. Możliwe jest budowanie budynków dosłownie wszędzie na mapie, jednak nie warto posyłać buldożera w głąb terenu bez eskorty, gdyż ma bardzo słaby pancerz. Potrafi bezpiecznie usuwać miny, które można spotkać w okolicach baz Chin i GLA.
F-22 Raptor Fighter Bomber
Prędkość: szybki
Broń: bomby, rakiety powietrze- powietrze
Zasięg: krótki
Pancerz: lekki
Koszt: 1400
Wymagania: Airfield
Zdolności: brak
Ulepszenia: Advanced Training
Myśliwiec wyposażony w rakiety powietrze – powietrze oraz powietrze – ziemia. Charakteryzuje się bardzo dobrą menowrowalnością, przez co jest bardzo skuteczny w zwalczaniu wrogich samolotów.
Aurora Strike Bomber
Prędkość: ponad dźwiękowa; bardzo szybka
Broń: bomba krusząca
Zasięg: krótki
Pancerz: lekki
Koszt: 2000
Wymagania: Airfield, Strategy Center
Zdolności: Prędkość naddźwiękowa
Ulepszenia: Advanced Training
Najszybszy samolot w grze. Leci do celu z prędkością ponad dźwiękową, przez co nie może zostać zestrzelony przez żadne systemy przeciw powietrzne. Po spuszczeniu bomby, (która jest bardzo efektywna przeciwko budynkom) dramatycznie zwalnia, przez co jest w pełni podatny na ataki nieprzyjaciela.
Stealth Bomber
Prędkość: bardzo szybka
Broń: bomba
Zasięg: krótki
Pancerz: lekki
Koszt: 1600
Wymagania: Airfield, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: Trydny do namierzenia dla obrony przeciw lotniczej
Ulepszenia: Advanced Training, Laser Guided Missiles
Jednostka skuteczna do niszczenia budynków (łącznie z systemami obronnymi). Obrona przeciwlotnicza, by namierzyć samolot, potrzebuje 3 sekund, które wystarczą by samolot spuścił bombę i bezpiecznie wrócił do bazy. Bardzo dobrze współpracuje z Aurora Strike Bomber’em.
Chinook
Prędkość: szybki
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: lekki
Koszt: 1200
Wymagania: Supply Center
Zdolności: zbieranie surowców, Combat Drop, transport jednostek (piechota oraz pojazdy naziemne)
Ulepszenia: brak
Helikopter ten zbiera surowce określonych punktów na mapie, następnie wraca do bazy by rozładować ładunek w Supply Depot. Może transportować kilka jednostek (piechotę oraz pojazdy naziemne). Dzięki niemu możesz przeprowadzić Combat Drop i opuścić Rangersów na okupowany budynek cywilny, by mogli go dla ciebie przejąć. Bardzo wszechstronna jednostka
Comanche Attack Helicopter
Prędkość: szybki
Broń: chain gun, rakiety hellfire
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 1500
Wymagania: Airfield
Zdolności: Załadowoje broń w powietrzu
Ulepszenia: Advanced Training, Rocket Pods
Helikopter wyposażony w chain gun oraz rakiety hellfire. Doskonale radzi sobie w niszczeniu piechoty, czołgów oraz budynków. Może nawet zestrzelić wrogi samolot. Nie musi wracać na lotnisko w celu uzupełnienia amunicji.