Worker
Prędkość: wolny
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: brak
Koszt: 200
Wymagania: Command Center lub Supply Stash
Zdolności: Budowa struktur, usuwanie min
Ulepszenia: brak
Jednostka niezbędna do konstrukcji budynków oraz zbierania surowców. Zrywa z tradycjami CNC gdzie budynki wyskakiwały z ziemi. Teraz dokładnie widać jak budynek powstaje. Możliwe jest budowanie budynków dosłownie wszędzie na mapie, jednak nie warto posyłać workera w głąb terenu bez eskorty, gdyż jest bardzo podatny na atak. Potrafi bezpiecznie usuwać miny, które można spotkać w okolicach baz Chin i GLA. Wolniejszy niż buldożery Chin i USA. Za to o wiele tańszy, co pozwala na wytrenowanie dużych ilości tej jednostki.
Rebel
Prędkość: wolny
Broń: karabin maszynowy
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Koszt: 150
Wymagania: Barracks
Zdolności: Building Capture, kamuflaż
Ulepszenia: Building Capture, Camouflage, AP Bullets
Standardowa jednostka piechoty GLA. Słabsza i tańsza od odpowiedników USA i Chin. Nieskuteczna na ciężko opancerzone jednostki. Może przejmować struktury wrogie oraz neutralne. Po ulepszeniu może się kamuflować przed wrogiem.
RPG Trooper
Prędkość: wolny
Broń: bazooka
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Koszt: 300
Wymagania: Barracks
Zdolności: brak
Ulepszenia: AP Rockets
Skuteczny przeciw jednostkom powietrznym i opancerzonym. Posiada ulepszenie AP Rockets, które zwiększa jego atak o 25%. W kontakcie inną piechotą bez szans.
Terrorist
Prędkość: wolny
Broń: TNT
Zasięg: krótki
Pancerz: brak
Koszt: 200
Wymagania: Barracks
Zdolności: Car Bomb
Ulepszenia: brak
Jednostka samobójcza. Gdy znajduje się odpowiednio blisko celu, aktywuje TNT, które nosi na sobie. Skuteczna przeciw czołgom i budynkom. Słaby pancerz czyni ją podatną na ogień piechoty. Może wsiąść do pojazdu cywilnego, by zyskać na szybkość, pancerzu, oraz by móc „wtopić się w tłum”.
Angry Mob
Prędkość: wolny
Broń: kamienie, koktaile Mołotowa, AK47
Zasięg: średni
Pancerz: brak
Koszt: 800
Wymagania: Barracks
Zdolności: Fire Bomb
Ulepszenia: Arm the Mob
Jest to grupa rozwścieczonych cywilów uzbrojonych m.in. w koktajle Mołotowa i karabiny AK47. Na początku jest ich tylko mała garstka, ale z biegiem czasu stają się coraz bardziej liczniejsi. Skuteczni przeciwko wrogiej piechocie, czasem nawet nieźle radzą sobie z czołgami i budynkami.
Hijacker
Prędkość: wolny
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: brak
Koszt: 400
Wymagania: Barracks, Palace, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: Capture Vehicles
Ulepszenia: brak
Hijacker kradnie wrogie pojazdy naziemne. Jest on niewidoczny dla jednostek wroga, dopóki się nie poruszy, co pomaga mu w kradzieży. Nie posiada broni, więc czasem można dać mu jakąś eskortę.
Jarmen Kell
Prędkość: wolny
Broń: karabin snajperski
Zasięg: długi
Pancerz: lekki
Koszt: 1500
Wymagania: Barracks, Palace, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: Capture Vehicles
Ulepszenia: AP Bullets
Najlepszy snajper na usługach GLA. Niewidoczny dla wroga gdy nie atakuje. Zabójczy dla piechoty na dużym dystansie, wyposażony w specjalne kule przebijające pancerz, co pozwala mu na zabicie kierowcy wrogiego pojazdu, dzięki czemu może zostać przejęty przez siły GLA. Może okupować dowolny budynek cywilny by zapewnić sobie lepszą ochronę.
Technical
Prędkość: szybki
Broń: karabin maszynowy
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 500
Wymagania: Arms Dealer
Zdolności: Evacuate
Ulepszenia: AP Bullets, Junk Repair
Bardzo szybka i zwrotna jednostka. Świetnie nadaje się do ataków zaczepnych, które mogą bardzo zdenerwować przeciwnika. Może transportować do 5 jednostek piechoty. Potrafi uzbrajać się ze szczątków pokonanych czołgów wroga.
Quad Cannon
Prędkość: szybki
Broń: Flack gun
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 700
Wymagania: Arms Dealer
Zdolności: brak
Ulepszenia: Junk Repair, AP Bullets
Jednostka przeciw lotnicza wyposażona w pociski rozpryskowe. Potrafi skutecznie odeprzeć atak piechoty. Najlepiej trzymać ją jak najdalej od cięższych pojazdów wroga. Potrafi uzbrajać się ze szczątków pokonanych czołgów wroga.
Rocket Buggy
Prędkość: szybki
Broń: rakiety przeciw pancerne
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 800
Wymagania: Arms Dealer, Palace
Zdolności: brak
Ulepszenia: AP Rockets, Buggy Ammo, Junk Repair
Dzięki niesamowitej szybkości oraz bardzo skutecznej wyrzutni rakiet, bez problemu da sobie radę z większością czołgów w grze. Słaby pancerz każe nam szybko się wycofać w razie otrzymania dużej liczby obrażeń.
Scorpion Tank
Prędkość: szybki
Broń: lekkie działo
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 600
Wymagania: Arms Dealer
Zdolności: brak
Ulepszenia: Junk Repair, AP Rockets, Toxin Shells, Scorpion Rockets
Najlżejszy czołg GLA. Szybki, tani, skuteczny przeciw piechocie. Dobrze radzi sobie z ciężko opancerzonymi czołgami po wyposażeniu go w rakiety Scorpion. Przydatny w dużych ilościach.
Marauder Tank
Prędkość: dość szybki
Broń: działo pancerne
Zasięg: średni
Pancerz: ciężki
Koszt: 800
Wymagania: Arms Dealer, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: brak
Ulepszenia: Junk Repair, Toxin shells
Najsilniejszy czołg GLA, chociaż nie tak silny jak podstawowe czołgi USA i Chin. Może ulepszać swoje uzbrojenie i pancerz poprzez zbieranie złomu z pokonanych czołgów wroga. Najlepiej trzymać go jak najdalej od wrogiej piechoty.
Mobile Radar Van
Prędkość: dość szybki
Broń: brak
Zasięg: nie dotyczy
Pancerz: lekki
Koszt: 500
Wymagania: Arms Dealer
Zdolności: Radar Scan
Ulepszenia: Junk Repair
Pojazd ten pełni rolę radaru w siłach GLA. Może odsłonić dowolną część mapy na krótką chwilę. Wykrywa ukryte jednostki wroga. Zawsze pamiętaj by strzec go jak oka w głowie.
Toxin Tractor
Prędkość: dość wolny
Broń: rozpylacz chemikaliów
Zasięg: średni
Pancerz: lekki
Koszt: 600
Wymagania: Arms Dealer
Zdolności: Contaminate
Ulepszenia: Junk Repair, Anthrax Beta
Traktor rozpylający trujące chemikalia. Skuteczny przeciw piechocie. Może skazić pobliską ziemię po wydaniu odpowiedniego rozkazu. Po zniszczeniu Toxin Tractora, ziemia zostaje skażona chemicznym szlamem.
Bomb Truck
Prędkość: dość szybki
Broń: bomba
Zasięg: krótki
Pancerz: lekki
Koszt: 1200
Wymagania: Arms Dealer, Palace
Zdolności: Contaminate
Ulepszenia: Junk Repair, Anthrax Beta, Bio bombs, High explosive bombs
Ciężarówka pełna materiałów wybuchowych. Nie posiada żadnej broni, która mogłaby ją chronić przed atakami, dlatego zanim dojedzie do celu warto ją osłaniać. Może zostać wyposażona w bomby biochemiczne zostawiające po wybuchu toksyczny szlam oraz w bomby o większej sile rażenia. Dodatkowo może przybrać postać dowolnie wybranego pojazdu naziemnego, co znacznie ułatwia atak.
SCUD Launcher
Prędkość: wolny
Broń: rakiety SCUD
Zasięg: bardzo długi
Pancerz: lekki
Koszt: 1200
Wymagania: Arms Dealer, Palace, odblokowanie w menu dośw.
Zdolności: brak
Ulepszenia: Junk Repair, Anthrax Beta
Wyrzutnia rakiet SCUD jest najpotężniejszą jednostką artyleryjską GLA. Skuteczna przeciwko budynkom oraz piechocie. Bardzo wrażliwa na uszkodzenia, dlatego niezbędna jest jej ochrona.