Terranie

Terranie

Centrum kontroli Terran jest Ziemia. Ten fakt skłania ich do wiary w to, że są ostatnim prawdziwym bastionem ludzkości. Uważają Progenów i Jenquai za rasy zmutowane, ale pomimo tego celem Sojuszu Terrańskiego nie jest i nigdy nie był terytorialny lub militarny podbój. Polityka Terran skierowana jest na dochód i rozszerzanie rynków. W tej dziedzinie technologia Terran jest bardziej wyrafinowana w niektórych miejscach niż osiągnięcia Jenquai. Technologia terrańska skłania się ku szerokiej bazie przemysłowej i ponieważ Ziemia jest ich planetą macierzystą, produkcja jedzenia jest jednym z jej największych przemysłów.

Terranie uważają się przede wszystkim za handlowców, ale są elastyczni i dobrzy praktycznie we wszystkim na co skierują swoją uwagę. Związanie się z Terranami spowoduje, że będziesz lubiany, wszechstronny i zdolny do poradzenia sobie z wieloma rzeczami. Niezależnie od wybranej profesji Terranie bardzo łatwo się adaptują i zawsze mają jakiegoś asa w rękawie by poradzić sobie z trudnymi sytuacjami. Terranie są z natury oportunistami. Życie Terran skoncentrowane jest wokół handlu i wszechstronności.

Zalety: Najszybsze statki, produkcja ihandel, umiejętność używania sprzętu innych ras.

Wady: Przeciętne bronie i systemy, słabe reaktory.

Terran Enfoncer

Terran Enforcer łączy cechy wojownika i handlowca. Nie jest najpotężniejszym wojownikiem ani najprzebieglejszym kupcem, ale nieźle sobie radzi w obydwu profesjach i jest w stanie dokonać wielu rzeczy, których czyste klasy nie byłyby w stanie osiągnąć.

Zalety: Szybki statek (w porównaniu do Progen Warrior), group buff, duża ładownia, sporo zaczepów na broń.

Wady: Słabsze osłony i pancerz w porównaniu do Progen Warrior, słąby reaktor.

Terran Tradesman

Terran Tradesman jest mistrzem handlu. Jeśli interesuje cię zawieranie umów, produkcja przedmiotów dla zysku, podróże do odległych portów i groamdzenie kredytek, to jest to klasa dla ciebie.

Zalety: Rozpraszanie (distraction), umiejętności grupowe (group abilities), produkowanie, bonusy za reutację i przynależność frakcyjną.

Wady: Przeciętna obrona, średnia ilość zaczepów na bronie, przeciętna jakość systemów

Terran Scout

 

Zalety: możliwość montażu wielu systemów, maskowanie, skanowanie

Wady: słabe tarcze, kilka punków montażu broni