Scout
Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: Daleki
Pancerz: Brak
Techlevel: 1
Koszt: 30
Wymagania: Baraki
Zwiadowcy to nieuzbrojeni i szybko poruszający się żołnierze piechoty. Ich głównym zadaniem jest odkrywanie nowych terenów mapy i obserwowanie ich. Dysponują dalekim zasiegiem wzroku dzieki temu odkrywają wiekszy obszar mapy. Aby zwiększyć ich szanse przetrwania, potrafią sie kamuflować.
Light Infantry
Prędkość:Śrenia
Broń: Karabin maszynowy
Zasięg: Mały
Pancerz: Brak
Techlevel: 1
Koszt: 60
Wymagania: Baraki
Lekko opancerzeni, zwinni żołnierze, uzbrojeni w lekkie karabiny maszynowe do zwalczania jednostek piechoty. Nieskuteczni na pojazdy przeciwnika. Potrafią chować sie w skałach dzieki temu są bardziej wytrzymalsi
Sniper
Prędkość: Średnia
Broń: Snajpera
Zasięg: Bardzo duży
Pancerz: Brak
Techlevel: 2
Koszt: 150
Wymagania: Baraki
Snajper dysponuje największym zasięgiem ognia wśród wszystkich jednostek piechoty. Jego karabin ma niską szybkostrzelność, ale za to zadaje poważne obrażenia piechocie wroga.
Kindjal Infantry
Prędkość: Wolny Broń: Moździerz, pistolet
Zasięg:Średni Pancerz:Bardzo słaby
Techlevel: 4 Koszt: 150
Wymagania: Baraki
Ten typ piechoty jest wyposażony w dwie bronie [ mały pistolet przeciw piechocie i moździerz ] Moździerz ten charakteryzuje się zasięgiem i strzela pociskami przeciwpancernymi. Żołnierze ci są bardzo skuteczni, gdy rozstawi sie ich na skale piechoty i zaatakuje z zasadzki.
Engineer
Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Brak
Techlevel: 5
Koszt: 400
Wymagania: Baraki
Inżynierowie mogą przejmować wrogie budynki, można ich także wykorzystać do naprawy pojazdów i budynków oraz do zdejmowania larw
Sand Bike
Prędkość: Bardzo szybki
Broń: karabin
Zasięg: Średni
Pancerz: Słaby
Techlevel: 2
Koszt: 300
Wymagania: Fabryka
Motocykl pustynny atrydów jest dobrym pojazdem zwiadowczym. Motocykl jest uzbrojony w lekkie działko przeciwpiechotne dotego jego zaletą jest szybkość.
Mongoose
Prędkość: Szybki
Broń: Rakiety ziemia-powietrze
Zasięg: Daleki
Pancerz: Średni
Techlevel: 3
Koszt: 800
Wymagania: Fabryka
Jednostka Atrydów, Szybka i opancerzona, uzbrojona w montowane na wieżyczce wyrzutnie rakiet co umożliwia likwidowanie wrogich jednostek podczas ruchu. Mangusta jest dość opancerzona, choć trafienie powodujeje zmniejszenie jej prędkości.
Repair Vehicle
Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: Bardzo mały
Pancerz: Słaby
Techlevel: 5
Koszt: 650
Wymagania: Fabryka
Gdy jakiś pojazd podczas walki ulegnie uszkodzeniu wtedy przydaje sie pojazd naprawczy. Naprawia on wszystkie pojazdy zmechanizowane oraz można go użyć do zdejmowania larw
Armoured Personnel Carrier [ APC ]
Prędkość: Szybki
Broń: Działko 30 mm
Zasięg: Średni
Pancerz: Średni
Techlevel: 4
Koszt: 600
Wymagania: Fabryka
Transporter Atrydów przeznaczony jest do bezpiecznego przewożenia jednostek na polu walki. Gdy transporter pozostający bez ruchu może się zakamuflować.
Minotaurus
Prędkość: Wolny
Broń: 4 działa dużego kalibru
Zasięg: Duży
Pancerz: Ciężki
Techlevel: 5
Koszt: 1300
Wymagania: Fabryka
Pojazd Atrydów uzbrojony w 4 działa strzelające na duże odległości, które powodują masowe zniszczenia. Eksplozje spowodowane przez pociski są bardzo efektywne na piechotę.
Sonic Tanks
Prędkość: Średnia
Broń: Broń dźwiękowa
Zasięg: Duży
Pancerz: Lekki
Techlevel: 7
Koszt: 1400
Wymagania: Fabryka
Czołg soniczny uzbrojony w niszczycielską broń dźwiękową dalekiego zasięgu, bardzo efektywny na pojazdy i jednostki zwłaszcza gdy ustawią się gęsiego, broń jest montowana na stałe więc czołg ten nie może strzelać podczas ruchu.
Harvester
Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 2
Koszt: 1400
Wymagania: Fabryka, Rafineria
Harvester stacjonuje w przetwórni, ale wyrusza na pustynie w celu zbierania przyprawy.
MCV
Prędkość: Średnia
Broń: Brak
Zasięg: 2
Pancerz: Średni
Techlevel: n/a
Koszt: 2000
Wymagania: Fabryka
MCV jest ogromnym pojazdem który umożliwia budowanie baz na Diunie. Z rozstawionego MCV-a powstaje plac budowy.
Ornithopter
Prędkość: Szybki
Broń: Rakiety ziemia-powietrze
Zasięg: Średni
Pancerz: Lekki
Techlevel: 5
Koszt: 1000
Wymagania: Hangar
Szybki, lekko opancerzona jadnostka latająca, przeznaczona do niszczenia innych pojazdów. Uzbrojona w w wyrzutnie rakiet najlepiej nadaje sie do niszczenia pojedyńczych jednostek
Air Drone
Prędkość: Średnia
Broń: Rakiety powietrze-powietrze
Zasięg: n/a
Pancerz: Lekki
Techlevel: 6
Koszt: 800
Wymagania: Hangar
Jednostka latająca uzbrojona w wyrzutnie rakiet. Jednostka ta nadaje sie do obrony bazy przed pojazdami latającymi oraz do niszczenia Carryall-ów przenoszących Harvestery.
Carryall
Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 5
Koszt: 1100
Wymagania: Hangar
Carryall służy do przewożenia Harvester-a z pola do rafineri i z rafineri na pole. Carryall robi to automatycznie dzięki czemu nie trzeba wydawać mu rozkazów
Advanced Carryall
Prędkość: Szybki
Broń: Brak
Zasięg: n/a
Pancerz: Średni
Techlevel: 6
Koszt: 1800
Wymagania: Hangar
W przeciwieństwie do Carryall-a, można jej wydawać rozkazy podnoszenia określonych jednostek [ wroga również ] i przewożenia ich do wskazanego miejsca.