
Juggernaut Mk. I
Koszt: $975
Wymagania: Radar
Juggernaut Mk. I to mobilna artyleria o dużej sile rażenia i zasięgu, idealna do walk oblężniczych. Jednostka ta jest jednak narażona na ataki, zwłaszcza z użyciem broni przeciwpancernej oraz porusza się dość wolno. Juggernaut nie może strzelać podczas ruchu, a przed oddaniem strzału musi się ustawić, co zajmuje około dwóch sekund. Jej atak jest skuteczny przeciwko piechocie i lekkim pojazdom, ale nie działa zbyt dobrze na ciężko opancerzone jednostki i budynki. Juggernaut ma znacznie większy zasięg niż artyleria Nod, co sprawia, że walki artyleryjskie w grze Firestorm stają się jednostronne na korzyść GDI. Juggernaut jest bezbronny przeciwko jednostkom powietrznym, ale może być osłaniany przez inne jednostki GDI.

Mobile EMP
Koszt: $1000
Wymagania: EMP Cannon

Mobile war factory
Koszt: $1800
Wymagania: Upgrade Center

Limpet drone
Koszt: $550
Wymagania: Radar

Riot soldiers
dostępne tylko w trybie kampanii